PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Date: Tue, 23 Dec 2003 07:29:02 +0000 (UTC)

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> napisał(a):

    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1837765.html
    >
    > i kawalek:
    > ----------------------
    > Zaw=F3d informatyka powinien by=E6 dost=EApny tylko dla ludzi z odpowiednimi
    > uprawnieniami - tak chcia=B3aby Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji.
    > - Wcze=B6niej czy p=F3=BCniej powstan=B1 zapisy, kt=F3re skodyfikuj=B1 t=EA=
    > profesj=EA -
    > zapowiada szef Izby Wac=B3aw Iszkowski
    > ------------------------
    > czyz to nie piekne? ktos dojrzal zyle zlota z lapowek, bo duzo
    > informatykow na rynku jest...

    To krajobraz przed wielkim zarciem dla politykierow, urzedasow i wlascieli
    uczelni i szkol ksztalcacych informatykow. Nauka dla wszystkich - ktorzy
    zaplaca - i praca dla wszystkich - ktorzy tez zaplaca, za prawo do
    wykonywania zawodu. A ja mam jeszcze tyyyyyyyyyyyyyle do emerytury. Mam
    nadzieje, ze ten zamach na informatyke sie nie uda. A tak na marginesie, to
    jestem ciekaw ile wiosen liczy sobie pan Iszkowski. O ile pamietam to
    publikowal juz wtedy gdy ja zaczynalem kariere informatyka i pochodzi jeszcze
    z pokolenia, ktore chcialo robic bilans duzej firmy na ZX Spectrum. Czy
    przychodzaca z wiekiem pewna hermetyzacja intelektu dotyczy niestety rowniez
    informatykow :) ?

    Marek