PracaGrupypl.praca.dyskusje › szybkie odejscie z pracy

  • 1. Data: 2003-04-15 06:25:52
    Temat: szybkie odejscie z pracy
    Od: "jury" <x...@g...pl>

    witam

    wczoraj dostalem propozycje w jednej firmie, o wiele lepsza niz ta w ktorej
    pracuje aktualnie, tylko jest maly problemik, tamta firma by chciala zebym
    zaczal u nich pracowac od 1 maja, a mnie obowiazuje 1 miesieczny okres
    wypowiedzenia w aktualnej firmie, pracuje u nich od 11 wrzesnia 2002, czy
    jest jakas mozliwosc, szybkiego zwolnienia sie, oczywiscie porozumienie
    stron nie wchodzi w rachube.

    jury

    "how far can they control my mind"

  • 2. Data: 2003-04-15 08:20:54
    Temat: Re: szybkie odejscie z pracy
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "jury" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczal u nich pracowac od 1 maja, a mnie obowiazuje 1 miesieczny okres
    > wypowiedzenia w aktualnej firmie, pracuje u nich od 11 wrzesnia 2002, czy

    zacznj chorowac. jak bedziesz chorowal przez miesiac to raczej cie nie
    sprawdza (tylko musisz wziasc 2 zwolnienia po 2 tygodnie). W ten sposob
    bedziesz mogl zaczac prace od 1 maja i nie nagrzebac sobie w swiadectwie
    pracy. Inny sposob to tylko porzucenie pracy. A tak w ogole dziwie sie
    twojemu obecnemu szefowi ze za wszelka cene chce cie przetrzymac - przeciez
    to logiczne ze jak zrobi to wbrew twojej woli to nie bedzie mial z ciebie
    pozytku. Daj mu moze do zrozumienia ze jak nie zgodzi sie na porozumienie
    stron to bedziesz chorowal - jak jest madry to sie zgodzi. Ja tak zrobilem
    wlasnie - szef wyzwal mnie od kombinatorow, ale wypowiedzenie podpisal.

  • 3. Data: 2003-04-15 15:51:39
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 15 Apr 2003 08:25:52 +0200, "jury" <x...@g...pl>
    zakodował:

    >jest jakas mozliwosc, szybkiego zwolnienia sie, oczywiscie porozumienie
    >stron nie wchodzi w rachube.

    Temat był wałkowany do znudzenia - już mi się nie chce powtarzać :(

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-04-15 21:22:32
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wypowiedzenia w aktualnej firmie, pracuje u nich od 11 wrzesnia 2002, czy
    > jest jakas mozliwosc, szybkiego zwolnienia sie, oczywiscie porozumienie

    sprawdzales ze nie wchodzi ?
    moze trezba pojsc do szefa i powiedziec jak jest : dostalem propozycje
    przejscia do firmy X na warunkach abcd. czy pan da mi takie warunki ? nie?
    no coz ... poproze w takim razie o zwolnienie mnie z obowiazku swiadczenia
    pracy w przewidzianym przez ustawodawce terminie. nie ? no coz trudno ....
    (i tu nastepuje wypelnienie obowiazkow wynikajacych z KP bo nie jest on
    tylko zbiorem praw ale i obowiazkow pracowniczych, lub porzucenie pracy cvo
    fatalnie wyglada na swiadectwie pracy do konca zycia )
    dobrze by bylo ponegocjowac z przyszlym pracodawca to moze mu sie spodobac
    ze jestes taki obowiazkowy i odpowiedzialny a nie wychodzisz i traskasz
    drzwiami ; przeciez z nim tez sie kiedys mozesz rozstac w podobny sposob
    moze zaproponuj prace popoludniami w ramach wdrazania sie w prace w nowej
    firmie .

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy