PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam grafika - to nie ogloszenie › Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    Date: 27 Apr 2003 18:05:20 -0700

    "GreG" <g...@n...wp.pl> writes:

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No ale w przypadku grafika, moze on wykonac robote i wyslac jpega w duzej
    > kompresji i wiadomo, ze nie da sie go komercyjnie wykorzystac.

    i coz tego? w wiekszosci dobrych projektow liczy sie pomysl, z
    takiego jpega pomysl spokjnie mozna sciagnac i dac do wykonania
    rzemieslnikowi.

    anyway. jesli problem tinto mial taki, ze ci graficy po podpisaniu
    umowy (z uzgodniona zaplata, wymaganiami i terminem dostarczeniaa) nie
    byli w stanie jej dotrzymac - to tutaj w tym jednym wypadku nie dziwie
    sie na rozgoryczenie.

    termin rzecz swieta, o czym wielu "artystow" czesto gesto zapomina.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net