PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam grafika - to nie ogloszenie › Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    Date: 26 Apr 2003 21:23:51 -0700

    tinta <t...@a...pl> writes:

    > Od mniejwięcej roku szukam kogoś do współpracy lub pracy - zgłosiło się do
    > mnie około 40 osób. Nie oferuję złotych gór bo wszyscy więdzą jak wygląda
    > sytuacja w kraju, niemniej nie oferuję najgorszej płacy. Niestety żaden z
    > tych "profesjonalnych" grafików nie był w stanie ukończyć zamówionej a
    > prostej pracy. Ponieważ każda z tych 40 osób odmawiała wykonania pracy
    > testowej za darmo za każdym razem musiałem jako zadanie dawać prace dla
    > klientów - kończyło się to jak zwykle bałaganem, nieprzespanymi nocami i
    > oddaniem pracy klientowi grubo po terminie. Czy ktoś ma pomysł w jaki
> [...]

    bo widzisz, jak szukasz profesjonalnego grafika, a chcesz sie upewnic
    co do jego _kwalifikacji_ to pytasz go o portfolio.

    po obejrzeniu stwierdzasz, czy poziom dla ciebie wystarczajacy, czy
    nie.

    podpisujecie umowe, na konkretne dzielo i za ile, termin
    wyznaczony. kropka.

    jesli zas szukasz grafika na zasadzie "dam do zrobienia prace za
    darmo, zeby sie upewnic" - to przepraszam, ale to szukanie jelenia i
    nikt przy zzdrowych zmyslach sie za to nie wezmie - z wyjatkiem
    ociezalych umyslowo, a ci beda mieli probemy ze skonczeniem roboty tak
    czy siak.

    PS: moze tez byc tak, ze zlecenie i wymagania klienta sa z ksiezyca
    wziete i tego sie zrobic nie da. tak tez moze byc. w sumie nic nie
    piszesz co to.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net