PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!

  • 31. Data: 2005-01-03 17:05:05
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Michał Przestrzelski w news:crbeet$7cg$1@atlantis.news.tpi.pl
    napisał(a):

    > Syty głodnego nigdny nie zrozuumie ..... to przysławie znane jest
    > nie od dziś a przysłowia sa mądrościa Narodu.

    To raczej nie tak. Zwierze drapieżne jak głodne to nie biega za
    potencjalnymi ofiarami jak oszalałe bo wie, że nim coś złowi to padnie z
    głodu. Czeka na właściwą chwilę i gdy rusza daje z siebie wszystko. Albo
    odnosząc do człowieka - wojna. Jak się obrońcom kończą pociski to nie
    strzelają na oślep, ale mierzą dokładnie tak, aby jak najwięcej trafiło
    celu. Na grad pocisków pozwala sobie strona, która ma ich od groma.

    Z poszukiwaniem pracy powinno być podobnie. Inaczej człowiek traci energię i
    na duchu podupada.

    pozdrawiam
    Greg

  • 32. Data: 2005-01-03 17:11:18
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Witiia w news:crbbdl$bpn$2@news.onet.pl napisał(a):

    > chyba zapomnieliście o czymś: nie napisaliście co oferujecie.
    > Wymagać to każdy może, ale trzeba jeszcze coś zaoferować.

    No tak... gdyby jednak to stanowiło problem, to na ogłoszenie nikt by nie
    odpowiedział. Chodzi o to, że odpowiedzi były, ale nie takie jakie były
    wymagane. Tego zaś brak informacji co oferuje ze swojej strony firma nie
    tłumaczy.

    pozdrawiam
    Greg

  • 33. Data: 2005-01-03 17:15:41
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kania w news:0dae.0000010e.41d94530@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > U nas jest opisane czym czlowiek mialby sie zajmowac na danym
    > stanowisku.

    Tutaj moim zdaniem Stanisław ma rację. Przynajmniej w moim przypadku
    oczekiwania finansowe uzależnione są od tego co firma mi zaoferuje. Jeśli
    nic pond pensję to wiadomo - powinna być wysoka. Im więcej bonusów, które
    mają dla mnie wartość (przykładowo psu na budę zda się karnet na basen jeśli
    pływać nie potrafię), tym mniej mogę kasować w gotówce.

    pozdrawiam
    Greg

  • 34. Data: 2005-01-03 18:21:59
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > celu. Na grad pocisków pozwala sobie strona, która ma ich od groma.
    >
    > Z poszukiwaniem pracy powinno być podobnie. Inaczej człowiek traci energię

    A co w wypadku gdy "wróg" się podstępnie i skutecznie kryje a i wyjść z tej
    kryjówki nie chce (patrz oferty pracy w drugim obiegu dla wtajemniczonych -
    niestety smutna rzeczywistość) ?:) To tyle odnośnie moich resztek poczucia
    gorzkiego humoru. A tak poważnie sporo masz racji. Inna sprawa, ze można też
    już popaść w zniecierpliwienie i stracić zimną krew. Bezrobocie, zwłaszcza
    jak się włożyło trochę energii w nauke to bolesna sprawa.

    pozdrawiam
    S.

  • 35. Data: 2005-01-03 18:45:56
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    slawek w news:crc2np$bt3$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > A co w wypadku gdy "wróg" się podstępnie i skutecznie kryje
    > a i wyjść z tej kryjówki nie chce

    Wróg - oblężony, czy wróg - atakujący? ;-)

    > (patrz oferty pracy w drugim obiegu dla wtajemniczonych
    > - niestety smutna rzeczywistość) ?:)

    Ameryki odkrywać nie trzeba - koń trojański ;-) Czyli wkręcić się jakoś
    (przynajmniej jednym uchem albo jednym okiem) do kręgu wtajemniczonych. A
    jeśli się nie uda... trudno. Moim zdaniem to nie podłość ze strony
    pracodawców (chociaż bywa i tak), ale zwyczajna ludzka natura. Ja dla
    przykładu gdy chcę coś kupić to również zaczynam od sklepów w pobliżu. Jeśli
    nie znajdę tego czego szukam, albo cena mnie nie zadowoli - szukam dalej.
    Ale tak od razu poszukiwania zaczynać od drugiego końca kraju... to jest
    bezzasadne.

    > Inna sprawa, ze można też już popaść w zniecierpliwienie i stracić
    > zimną krew.

    Prawda, ale to strzelenie sobie samobója. Pretensje o przegrany mecz można
    mieć wtedy wyłącznie do siebie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 36. Data: 2005-01-03 20:39:52
    Od: Tomek <n...@n...spam>

    Z ciekawosci zapytam. Czy w ogloszeniu podana byla proponowana stawka?
    Chociazby widelki? Wymagania nie dotycza tylko szukajacych pracy.
    A tak na niekompletne ogloszenie dostaje sie niekompletne aplikacje.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 37. Data: 2005-01-03 20:44:26
    Od: Tomek <n...@n...spam>

    A co straci szukajacy pracy na tym ze jego dokumenty pojda do kosza?
    Nie dostanie pracy! Ale przeciez i tak jej nie ma wiec pozostaje w tym
    samym miejscu.
    Jesli chodzi o "unikanie wpadki" to czesto jest tak, ze pracodawca
    podaje kosmiczne wymagania, a pozniej zatrudnia osobe, ktora spelnia je
    w 30%, bo akurat pozostali kandydaci spelniali je w 15%. Ludzie
    wysylajacy ogloszenia na to wlasnie licza i czesto okazuje sie, ze maja
    racje.
    Tomek

  • 38. Data: 2005-01-03 22:02:37
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-03 23:50, Użytkownik tiras napisał:

    > Przecież jeśli staram się o pracę to MUSZĘ wiedzieć za ile (nawet w
    > przybliżeniu) będę pracował. A robienie z tego tajemnicy jest IDIOTYCZNE!!!
    > Jeśli widzę w ogłoszeniu, lub po kontakcie tel. stawkę która mi odpowiada,
    > to OK - rozmawiamy dalej. A jeśli nie to nie zawracam sobie głowy taką
    > ofertą. I ja nie tracę czasu i potencjalny pracodawca który pod koniec
    > "wielostopniowego procesu rekrutacji" po podaniu kwoty usłyszy ode mnie
    > "spierd..aj"

    Zgadzam się w 100%.
    Autorka wątku mówi, że ludzie nie podawali kwoty (pomimo, że było to
    wymagane w ogłoszeniu).
    Ale jak można pisać ile się chce za daną pracę, jak o danej pracy nic
    się nie wie?

    --
    Witiia

  • 39. Data: 2005-01-03 22:30:38
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    tiras w news:crcete$59r$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Przecież jeśli staram się o pracę to MUSZĘ wiedzieć za ile
    > (nawet w przybliżeniu) będę pracował. A robienie z tego tajemnicy
    > jest IDIOTYCZNE!!!

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Pracodawca zatrudniając
    pracownika chce wiedzieć ile ten oczekuje za swoją pracę. "Robienie z tego
    tajemnicy jest idiotyczne".

    Jeśli chodzi o negocjację zarobków to każdy chce, aby to druga strona
    pierwsza odsłoniła karty, bo tak jest prościej. Jest to moim zdaniem
    naturalne i nie ma potrzeby wyzywać innych od idiotów tylko dlatego, że chcą
    dla siebie tego, co Ty chcesz dla siebie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 40. Data: 2005-01-03 22:50:49
    Od: "tiras" <t...@g...pl>

    A ja bym odpowiedział na to: "Pracodawcy - piszcie konkretne ogłoszenia!!!"
    Dla mnie ogłoszenie jest konkretne jeśli: zawiera nazwę firmy (sprawdzam),
    nazwę stanowiska, zakres obowiazków i oferowaną stawkę lub "przedział
    cenowy". Idiotom którzy pytali: "A ile chciałby pan zarabiać?" odpowiadałem
    zawsze "milion dolarów. stać cie na mnie?" i wychodziłem.
[...]
    Na szczęście w mojej branży nie ma zbyt wielu pracodawców-debili. Jest
    konkretna rozmowa i konkretne warunki. I tak powinno być wszędzie.
    Przejrzyście i jasno.
    Pozdrawiam. TIRas (Scania R 580)