PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!

  • 11. Data: 2005-01-03 10:35:07
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: m...@o...pl

    > Nie.
    >
    > Tak jak pisalam juz wczesniej brakowalo nazwy stanowiska, kwoty, jaka chce
    sie
    > zarabiac, krotkiego opisu osoby skladajacej dokumenty i portfolio... Za to
    > bardzo czesto dostajemy listy motywacyjne, o ktore nikt nie prosil.
    >
    > Kania
    >
    > --
    dobrze sie Wam komentuje??a postawcie się w sytuacji ludzi którzy nie maja
    pracy!!!Wy szcęśliwcy-niedobrze mi się robi!!!!!

  • 12. Data: 2005-01-03 10:50:16
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > dobrze sie Wam komentuje??a postawcie się w sytuacji ludzi którzy nie maja
    > pracy!!!Wy szcęśliwcy-niedobrze mi się robi!!!!!

    ie rozumiem Twojego oburzenia. Zawsze mi sie wydawalo, ze jesli szukam pracy
    (a bylam w takiej sytuacji, wiec wiem, co pisze) to staram sie dokladnie
    wypelnic wymagania pracodawcy a nie wysylam standardowy zestaw plikow.

    Kania

  • 13. Data: 2005-01-03 11:27:02
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (a bylam w takiej sytuacji, wiec wiem, co pisze) to staram sie dokladnie
    > wypelnic wymagania pracodawcy a nie wysylam standardowy zestaw plikow.

    Zgadzam się z Tobą. Szukanie pracy to też praca i trzeba się postarać.
    Myśle, że dokładne przeczytanie ogłoszenia i jeśli nie napisanie od nowa to
    przynajmniej zmodyfikowanie swojego CV pod owe ogłoszenie to nie jest zbyt
    wiele. I żeby nie było. Pisze to jako szukający pracy a nie ten szcześliwiec
    co znalazł i nie pamięta jak to jest. Ale jak ze wszystkim jest też druga
    strona medalu. - Jak już ktoś tu wspomniał, pracodawcy często też nie mają
    pojęcia jakie ma mieć kwalifikacje pracownik i faktycznie wymagania kopiują
    z innych ogłoszeń. Często (przynajmniej w branży IT) to tak wysokie ma nie
    wielu (a ci co mają to też i prace mają, i to dobrze płatną najczęściej) a
    już na pewno nie Ci którzy zaczynają. No ale to juz osobny temat.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 14. Data: 2005-01-03 11:48:21
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kania napisał:

    > wolnych stanowiskach wraz z wymaganiami i opisem dokumentow, jakie trzeba
    > zlozyc.

    chyba zapomnieliście o czymś: nie napisaliście co oferujecie. Wymagać to
    każdy może, ale trzeba jeszcze coś zaoferować.

    --
    Witiia

  • 15. Data: 2005-01-03 12:04:36
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2005 12:48:21 +0100, Witiia
    <w...@p...onet.pl> napisał:

    > chyba zapomnieliście o czymś: nie napisaliście co oferujecie. Wymagać to
    > każdy może, ale trzeba jeszcze coś zaoferować.

    Mi najbardziej sie podobalo, gdy pracodawca poszukiwal kierownika
    technologicznego i po podaniu wymagan napisal : "Oferujemy ciezka prace w
    stressie".

    szczerze :) i odstrasza sciemniaczy

  • 16. Data: 2005-01-03 12:07:30
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

> [...]
    > zarabiac, krotkiego opisu osoby skladajacej dokumenty i portfolio... Za to
    > bardzo czesto dostajemy listy motywacyjne, o ktore nikt nie prosil.

    To bardzo charakterystyczne i znam to. Ludzie nie reaguja na to, zeby nie
    wysylac LM i i tak wysla. Ciekawe zjawisko na tle ogolnej niecheci do listow
    motywacyjnych.

    I.

  • 17. Data: 2005-01-03 12:10:47
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > chyba zapomnieliście o czymś: nie napisaliście co oferujecie. Wymagać to
    > każdy może, ale trzeba jeszcze coś zaoferować.

    Nie ja tworzylam oferte pracy ale tak mnie to zastanawia, co mozna napisac w
    czesci 'oferujemy'? Zakres obowiazkow jest uzalezniony od umiejetnosci i
    doswiadczenia a placa i szkolenia od zakresu obowiazkow... Tego typu rzeczy
    uzgadnia sie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, do ktorej przechodza osoby,
    ktych wymagania finansowe ida w parze z wiedza i doswiadczeniem.

    Kania

  • 18. Data: 2005-01-03 12:12:12
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Czy pisaliscie "Nie wysylac listow motywacyjnych" ?

    U nas bylo dokladnie wymienione CO wyslac. Wiec jesli ktos wysyla LM a nie
    wysyla tego o co prosilismy... komentarz sam sie nasuwa.

    Kania

  • 19. Data: 2005-01-03 12:14:32
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 20. Data: 2005-01-03 12:24:02
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Czy pisaliscie "Nie wysylac listow motywacyjnych" ?

    Tak: "aplikacje (tylko CV) przysylac na adres...". Raz bylam swiadkiem
    takiej rekrutacji i ok. 70% zgloszen bylo z LM. W ogole panuje jakis
    straszny automatyzm. Znajoma AR zrobila rekrutacje w postaci "napiszcie nam
    na ten mail kilka slow o sobie i czemu chcecie byc z nami". Idea bylo, zeby
    ludzie dzieki luznej formie mogli pokazac swoj potencjal kreatywny, bo AR
    szukala materialu do oszlifowania, a nie kogos z doswiadczeniem. Na takie
    ogloszenie od agencji reklamowej odpisuje sie "Witajcie kochana redakcjo :*,
    Pragne sie z Wami zjednoczyc duchowo, geograficznie i finansowo" albo "Jako
    wysokozorganizowana forma bialkowa, ktora osiagnela pelna pionizacje ciala,
    zwracam sie z uprzejma prosba o uwzglednienie mojej obecnosci w waszej
    skrzynce pocztowej". Autentyczne cytaty z listow, ktore przyszly wtedy w
    odpowiedzi zreszta. Listow typu pozadanego, takich wlasnie, przyszlo kilka -
    a poza tym cale mnostwo zestawow sztywne LM + CV.

    I.