PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Date: Thu, 6 Jan 2005 00:00:28 +0100

    >W Polsce......

    Masz racje.
    Ale, zdaje sie, wlasnie o rekrutacji w Polsce mowimy (piszemy), prawda?

    Mam wrazenie, ze pozycja szukajacych pracy, malo sprzyja forsowaniu
    przez nich zmian w tej kwestii...

    Mowiac prosto: jesli sie to komus nie podoba, to po prostu niech nie
    przysyla oferty. To wszystko.

    A powazniej: juz kilka razy bylo pisane na tej grupie, dlaczego firmy
    nie lubia podawac widelek placowych. Wbrew pozorom, chec oszukania
    czy wykorzystania potencjalnego pracownika zwykle nie jest tego
    powodem.

    PiotrG