PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Date: Tue, 4 Jan 2005 20:07:21 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Jan Kowalski w news:824517129.20050104194756@kowalski.pl napisał(a):

    > A to jest śmieszne, jeśli ktoś nie zna swoich możliwosci
    > i nie potrafi ich wycenić.
    > No chyba, że chcesz dopasować swoją wartość i wycenę
    > do wymagań pracodawcy. To wtedy jest smutne i zdaje się
    > - żadnej ze stron o to nie chodzi.

    Dlaczego? Jaki tu przykład podać... powiedzmy jakiś artysta. Doskonale wie
    co potrafi i jest w stanie bez problemu to wycenić. Wycena jest następująca
    1. Karykatura węglem w formacie A4 za 50 zł.
    2. Galopujące konie malowane na ścianie (taka odmiana fototapety) - 1000 zł.
    3. Imitacja (nie pamiętam jak coś takiego się profesjonalnie zwie) np. okna
    z widokiem na morze - 5000 zł.
    On to wszystko potrafi zrobić, ale z wiadomych względów innej zapłaty
    oczekuje. I tak chyba właśnie powinno być. Oczekiwać od wszystkich aby
    płacili tyle samo jeśli czego innego wymagają? Chodzi więc o dopasowanie,
    ale co w nim ma być smutnego? Chyba, że źle zrozumiałem Twoją wypowiedź.

    pozdrawiam
    Greg