PracaGrupypl.praca.dyskusjeszansa na zatrudnienie absolwenta › Re: szansa na zatrudnienie absolwenta i Apel
    From: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szansa na zatrudnienie absolwenta i Apel
    Date: Thu, 26 Sep 2002 10:25:00 +0200

    "Tytus" <m...@w...pl> wrote in message
    news:amruts$htg$1@news2.tpi.pl...
    > Błąd! Pierwsza (poważniejsza) praca powinna być zgodna z Twoim kierunkiem.

    Dokładnie. Choć może nie z wyuczonym kierunkiem a tym co CHCESZ robić.
    Pracodawcy bardziej cenią doświadczenie niż wykształcenie
    kierunkowe(specjalność). Już nawet po 2-3 latach okazuje się że w branży w
    której masz doświadczenie chcą Ci zapłacić dużo więcej (i łatwiej znajdziesz
    pracę) niż absolwentowi z kierunkowym wykształceniem ale bez doświadczenia.
    Wtedy raczej nie będziesz chciał wracać do wyuczonego na studiach zawodu i
    zaczynać kariery "od początku" za dużo niższą pensję. Doświadczyłem tego na
    własnej skórze :-) ale jestem zadowolony bo co do kierunku studiów to
    zupełnie źle wybrałem a robię to czym się interesuję.
    pozdrawiam
    Piotr