PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiadectwo pracy › Re: swiadectwo pracy
    From: "rr" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: swiadectwo pracy
    Date: Tue, 2 Jul 2002 18:01:46 +0200

    > wczoraj spedzilam upojne chwile w kolejce do rejestracji w urzedzie pracy

    to i tak jest lepiej niz w lublinie, po 5 godz. czekania pani powiedziala ze
    mam zle swiadectwo pracy /bo wystawione na mocy ustawy o likwidacji firm/,
    zeby bylo smieszniej to kumpel z takim samym swiadectwem pracy wszedl 10
    min. po mnie i zarejestrowali go bez mrugniecia okiem, ja musialem czekac az
    pani wyjasni "niescislosci prawne"
    dla jasnosci dodam ze pare miesiecy wczesniej z takimi samymi swiadectwami
    pracy jak moje UP zarejestrowal jakies 2 tys. zwolnionych z daewoo...
    zalezy od widzimisie urzedasa i tyle
    --
    pozdro
    robert r