PracaGrupypl.praca.dyskusjeświadczenie rehabilitacyjne › Re: świadczenie rehabilitacyjne
  • Data: 2007-07-11 15:32:17
    Temat: Re: świadczenie rehabilitacyjne
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pe.Ka nabazgrolił na ekranie:

    > Z tego co się dowiadywałem jakiś czas temu przedłużenie okresu
    > zasiłkowego (bo do tego się sprowadza cały widz) z 182 dni na 270 da się
    > zrobić na dzień dzisiejszy praktycznie tylko w przypadku gruźlicy.

    Nie, nie. Nie jest tu mowa o przedłużeniu okresu zasiłkowego, tylko o
    świadczeniu rehabilitacyjnym. To co innego.
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=975318

    btw. swoją drogą fajne info jest na stronie Ministerstwa Pracy i Polityki
    Społecznej: http://www.mps.gov.pl/indextxt.php?gid=188
    mają tam informacje z deka przeterminowane... np: "Zasiłek wypłaca się w
    wysokości 100 proc. wymiaru, jeżeli niezdolność do pracy: [...]
    trwa nieprzerwanie ponad 90 dni ( 100% od 91 dnia choroby)."
    To się przecież w lutym 2005 roku zmieniło, a strona zostało ostatnio
    zmodyfikowana: "Ostatnia modyfikacja 2007-07-11"

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --