PracaGrupypl.praca.dyskusje › stypendium

  • 1. Data: 2006-04-10 20:38:41
    Temat: stypendium
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    czesc
    Czy stypendium trzeba wykazywac w PIT ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-04-10 20:43:40
    Temat: Re: stypendium
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jarod napisał(a):
    > Czy stypendium trzeba wykazywac w PIT ? Jarod
    stypendium socjalne, unijne, ministra, rektora, starosty, naukowe,
    sportowe... troche ich jest. Jak juz sie dowiesz o ktore konkretnie Ci
    chodzi to zapraszam na pl.soc.prawo.podatki - ihmo bedzie to lepsza
    grupa na ten temat.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-11 10:43:09
    Od: "Tomasz Czuprynski" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > czesc
    > Czy stypendium trzeba wykazywac w PIT ? Jarod

    Nie trzeba.

  • 4. Data: 2006-04-11 13:04:36
    Od: "guseva" <g...@i...pl>

    to ja sie dolacze i zapytam:

    Znajoma rozpoczela staz z UP w listopadzie tamtego roku.
    Dostala wiec stypendia za ten czas.

    Czy wiec musi wypelnic PITa za 2005??

    pozdrawiam
    guseva

  • 5. Data: 2006-04-11 13:31:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu guseva porozsypywal nastepujace haczki:
    > Znajoma rozpoczela staz z UP w listopadzie tamtego roku.
    > Dostala wiec stypendia za ten czas.
    > Czy wiec musi wypelnic PITa za 2005??
    Jakie stypendia? Jesli miala pensje to musi wypelnic pita.
    Ale lepsza grupa to pl.soc.prawo.podatki
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-04-11 13:40:21
    Od: "guseva" <g...@i...pl>

    pozdrawiam
    guseva
    ----------
    Ramka na sprzedaż: http://www.allegro.pl/item96320845.html
    -----------
    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e1gb9u$6s4$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu guseva porozsypywal nastepujace haczki:

    > Jakie stypendia? Jesli miala pensje to musi wypelnic pita.

    No właśnie to się nazywa stypendium i wypłaca to UP (460zł chyba).

    Na pl.soc.prawo.podatki zapytam.

    Dzięki

  • 7. Data: 2006-04-11 13:43:22
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > sportowe... troche ich jest. Jak juz sie dowiesz o ktore konkretnie Ci
    > chodzi to zapraszam na pl.soc.prawo.podatki - ihmo bedzie to lepsza grupa

    Zaczalem tu to juz i tu skoncze ;) Chodzi o mi o stypendium naukowe. Ale
    dodam,ze mam prace i PIT i tak wypelniam i tak. Chodzi tylko oto,czy musze
    tam gdzies uwzgledniac stypnedium.
    Jarod