PracaGrupypl.praca.dyskusje › z cyklu: ile zarabia? analityk it

  • 1. Data: 2006-04-10 19:54:22
    Temat: z cyklu: ile zarabia? analityk it
    Od: "Iks" <g...@n...go2.pl>

    jak w temacie - w Warszawie / innych miastach

    pozdrawiam,

    Iks

  • 2. Data: 2006-04-10 19:55:30
    Temat: Re: z cyklu: ile zarabia? analityk it
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Iks napisał(a):
    > jak w temacie - w Warszawie / innych miastach
    Z cyklu - 10% ceny samochodu albo od 2tys do 20tys
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-10 22:07:44
    Od: "Iks" <g...@n...go2.pl>

    > Z cyklu - 10% ceny samochodu albo od 2tys do 20tys

    Hmmm... dobra - zawężmy kryteria.

    Analityk IT w Warszawie, z kilkuletnim doświadczeniem w IT, branża
    finansowa.

    W tym momencie podany przez Ciebie dolny próg z pewnością będzie
    nieadekwatny, górny - prawdopodobnie też zdarza się niektórym przekroczyć
    (?). Ale to są przypadki skrajne - interesuje mnie bardziej w jakim
    przedziale płacowym mieści się 80% zatrudnionych na takich stanowiskach.

    Czy to jest płaca rzędu 6000, 8000, 12000?

    pozdrawiam,

    Iks

  • 4. Data: 2006-04-10 22:11:38
    Od: "Iks" <g...@n...go2.pl>

    "badzio" <b...@n...epf.pl> wrote in message
    > Z cyklu - 10% ceny samochodu albo od 2tys do 20tys

    przy okazji: to co napisałeś jest niespójne: ceny samochodów wahają się w
    dużo szerszym zakresie niż 20tys-200 tys. (zakładając że operujemy cały czas
    jedną walutą) :), a na pewno w szerszym niż płace analityków/10.

    iks

  • 5. Data: 2006-04-11 06:24:10
    Od: tomek <t...@v...pl>

    Iks napisał(a):
    > "badzio" <b...@n...epf.pl> wrote in message
    >
    > przy okazji: to co napisałeś jest niespójne: ceny samochodów wahają się w
    > dużo szerszym zakresie niż 20tys-200 tys.

    Ale tam pisze "albo".

  • 6. Data: 2006-04-11 12:35:30
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    skoro tak dobrze wiesz to czemu sie pytasz?
    powiemy ci ze 4000 to ty i tak powiesz ze nie mamy racji bo twoim zdaiem to
    powinno byc 6000

    po co wogole sie pytasz?

  • 7. Data: 2006-04-12 18:24:15
    Od: "richgyver" <t...@A...poczta.wp.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e1ed9u$1i1k$1@node1.news.atman.pl...
    > Z cyklu - 10% ceny samochodu albo od 2tys do 20tys

    Prędzej tak:
    nie mając doświadczenia zaczyna się robić czarną robote za 2tyś,
    a po 10 latach doświadczenia zarabia się 20tys za decydowanie kto ma zrobić
    analize

    regards

  • 8. Data: 2006-04-12 21:11:11
    Od: "Iks" <g...@n...go2.pl>

    "zasit" <z...@w...pl> wrote in message news:e1g7qc$qt3$1@news.wp.pl...

    > skoro tak dobrze wiesz to czemu sie pytasz?
    > powiemy ci ze 4000 to ty i tak powiesz ze nie mamy racji bo twoim zdaiem
    > to powinno byc 6000
    >
    > po co wogole sie pytasz?

    sorry za zaśmiecanie grupy, ale jednak zadam Ci to pytanie: po jaką cholerę
    się odezwałeś?

    iks

  • 9. Data: 2006-04-13 10:21:12
    Od: a...@w...pl

    Iks wrote:
    > jak w temacie - w Warszawie / innych miastach
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > Iks

    Hmmm... a takiego wynalazku jak raporty placowe kolega analityk z
    doswiadczeniem nie zna?

  • 10. Data: 2006-04-14 08:43:10
    Od: Pawel Orelewski <p...@w...plNOSPAM>

    Analityk i nie wie... dobre