PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia 5 letnie nie wystarcza ? › Re: studia 5 letnie nie wystarcza ?
    Date: Wed, 05 Jul 2006 21:00:38 +0200
    From: Ra <adres.w@stopcce>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: studia 5 letnie nie wystarcza ?

    rs napisał(a):
    > skonczylem kierunek : matematyka

    nie wiem jaka specjalizację robiłeś ale np po 2-3 latach jako aktuariusz
    nawet bez egazminu masz taką kasę o jakiej po studiach informatycznych
    możesz pomarzyć, obecnie jest spory niedobór aktuariuszy
    po drugie lepiej znaleźć pierwszą pracę niż tracić czas na studia chyba
    że wogóle nie dotykałeś zagadnień it ani nic nie pisałeś
    pracuję/pracowałem z wieloma kolesiami po matmie którzy pracują jako
    programiści czy admini w dużych korporacjach