PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia - 1 semestr warto w CV

  • 1. Data: 2004-09-24 23:20:59
    Temat: studia - 1 semestr warto w CV
    Od: "dll_01x00f38ac3h" <d...@g...pl>

    Witam, mam ukończone studia magisterskie, poza tym w ciągu ostatniego roku
    studiowałem przez pół roku drugi kierunek (informatykę), ale ze względu na
    brak czasu
    zrezygnowałem. Warto wspominać o tym w CV czy też nie ?
    pozdrawiam Jakub

  • 2. Data: 2004-09-25 11:15:40
    Temat: Re: studia - 1 semestr warto w CV
    Od: "SCrypt" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    Użytkownik "dll_01x00f38ac3h" napisał w wiadomości :

> [...]
    > brak czasu
    > zrezygnowałem. Warto wspominać o tym w CV czy też nie ?

    Nigdy nie pisz ani nie wspominaj o rzeczach, ktore rozpoczeles i porzuciles bo
    to wyrazny sygnal, ze posiadasz "slomiany zapal" a to nigdy nie jest zbyt dobrze
    widziane ...

    Powod : "brak czasu"
    Rozpoznanie : "slabo zorganizowany"

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-09-25 11:17:12
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    dll_01x00f38ac3h wrote:

> [...]
    > brak czasu
    > zrezygnowałem. Warto wspominać o tym w CV czy też nie ?
    na moj gust nie warto. moze sie okazac ze przez przerwanie studiow
    potraktuja cie jako osobe, ktora nie radzi sobie z organizacja czasu. Poza
    tym, wg mnie, na pierwszym roku informatyki nie ma jakichs krytycznych
    przedmiotow, ktore znaczaco mialy by wplywac na rozwoj zawodowy - to tylko
    wprowadzenie do tego co ma byc na pozniejszych latach studiow.
    Podsumowujac, nie warto wspominac o tych zaczetych i nieskonczonych
    studiach.

    Pozdrawiam
    Iza
    --