PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobic...

  • 1. Data: 2004-09-24 17:30:13
    Temat: co zrobic...
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    Witam.
    Mam tego typu problem.
    Zwolnilem sie z pracy za porozumieniem stron
    z klauzula ze dokoncze projekt ktory zaczolem. I wszystko bylo ok. Tyle ze
    podczas konczenia projektu byly ciagle zmiany. Projekt ciagle sie
    rozrastal. I nadal go nie moge skonczyc. Tutaj pytanie. Czy moze byly
    pracodawca mi jakos nabruzdzic czy cos w tym rodzaju jezeli poprostu
    przestane wykonywac ta prace. Nie mam z nimi zadnej umowy a swiadectwo
    pracy juz otrzymalem. Wiem ze to nie etyczne w ten sposob sie zachowywac
    ale ja nic z tego nie bede mial a oni ciagle cos dokladaja do pracy.

    SLaw

  • 2. Data: 2004-09-24 19:34:17
    Temat: Re: co zrobic...
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > pracy juz otrzymalem. Wiem ze to nie etyczne w ten sposob sie zachowywac
    > ale ja nic z tego nie bede mial a oni ciagle cos dokladaja do pracy.

    Płacą ci za to?
    Projekt może trwać jeszcze 9 miesięcy. Jeśli masz świadecto pracy to
    sprawa jest zakończona i nie mogą ci już nic zrobić.

  • 3. Data: 2004-09-24 19:42:11
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 21:34:17 +0200, Misiu <l...@s...pl> napisał:

    > Płacą ci za to?
    > Projekt może trwać jeszcze 9 miesięcy. Jeśli masz świadecto pracy to
    > sprawa jest zakończona i nie mogą ci już nic zrobić.

    jak chcesz byc w porzadku to skieruj do dyrekcji firmy pismo (z
    potwierdzona kopia), ze z przyczyn niezaleznych od ciebie (tu wymien)
    realizacja projektu przeciaga sie ponad zakladany przedstawiony ci czas i
    w zwizku z tym jestes w stanie oferowac swoja bezplatna grzecznosciowa
    pomoc jeszcze jedynie przez x dni, oraz prosisz o uwzglednienie tego faktu
    przy organizacji prac nad projektem przez pracownikow firmy.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##