PracaGrupypl.praca.dyskusjestudent a prawo › Re: student a prawo
  • Data: 2004-11-27 17:27:04
    Temat: Re: student a prawo
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ThauthiM <u...@i...pl> zapodał(a):

    > rozumiem, ze prog ten dotyczy kwoty, ktora wplaciles panstwu? tzn w
    > przypadku gdy mam 6 umow o dzielo na kwote 1000PLN kazda, place urzedowi
    > skarbowemu 190PLN za jedna umowe. Czyli rocznie nie moge przekroczyc progu
    > 2800PLN? Czyli w moim przypadku 6*190PLN = 1140PLN, czyli progu nie
    > przekroczylem, a wiec zwrot dostaje. Dobrze rozumiem?

    przyp. a) Podpisujesz umowę opiewającą na kwotę 2000zł - nie przekraczasz progu,
    od tego 380zł odciągnięto Ci podatku. Potem te pieniążki odzyskujesz.

    przyp. b) Podpisujesz umowę opiewającą na kwotę3000zł - przekraczasz;
    Odciągnięto Ci 570zł (więc na rękę 2430zł). Tych 570zł już nie zobaczysz
    no chyba, że w postaci dróg, dobrze wyposażonych szpitali, etc. (czarny humor?)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl