PracaGrupypl.praca.dyskusjestudent a prawo › Re: student a prawo
  • Data: 2004-11-27 13:29:54
    Temat: Re: student a prawo
    Od: ThauthiM <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest zwracany, jeśli nie przekroczysz jakiegoś progu, który sie ładnie
    > nazywa "dochód nieopodatkowany" albo coś w tym stylu. W zeszłym roku
    > wyniósł ok. 2800PLN (rocznie, oczywiście)

    rozumiem, ze prog ten dotyczy kwoty, ktora wplaciles panstwu? tzn w
    przypadku gdy mam 6 umow o dzielo na kwote 1000PLN kazda, place urzedowi
    skarbowemu 190PLN za jedna umowe. Czyli rocznie nie moge przekroczyc progu
    2800PLN? Czyli w moim przypadku 6*190PLN = 1140PLN, czyli progu nie
    przekroczylem, a wiec zwrot dostaje. Dobrze rozumiem?