PracaGrupypl.praca.dyskusjestrony dla freelancerów › Re: strony dla freelancerów
  • Data: 2009-11-17 11:08:24
    Temat: Re: strony dla freelancerów
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MULDEK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > macie rację, ten serwis to jakaś ściema jest
    > zarejestrowałem się tam i nawet brałem udział w tych pseudo
    > licytacjach
    > chciałem się przenokać czy to wogóle działa :)
    > niby są odezwy od ludzi, którzy dają ogłoszenia, ale:
    > - często są to goście, którzy nie chcą podawać swoich danych (tutaj
    > uwaga na oszustów) - przykładowe oferty cenowe, np. 15zł za jakiś
    > skrypt, nad którym posiedzisz dośc długi czas (może nawet więcej niż
    > dzień) to jest dla specjalisty upokorzenie i poniżenie - częsty brak
    > odezwu daje dużo do myślenia - gdy już masz 'zielone światło' od
> [...]

    Przypuszczalnie w większości ogłaszają się tutaj:

    podwykonawcy (podwykonawców (podwykonawców))

    A Ty znalazłeś się na samym dole łańcucha pokarmowego. ;-)

    I niby skąd podwykonawca^3 miałby dla ciebie wziąć na zaliczkę, skoro on
    sam to samo zlecenie wziął za 20zł i szuka następnego frajera?

    Tańcowała bieda z nędzią, panie Muldek. :)))