PracaGrupypl.praca.dyskusjestrony dla freelancerów › Re: strony dla freelancerów
  • Data: 2009-11-13 09:01:33
    Temat: Re: strony dla freelancerów
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fiji" <f...@n...beztego.pl> napisał w wiadomości
    news:hdenf1$qef$1@node1.news.atman.pl...
    > http://www.zlecenia.przez.net/

    Nigdy nie zaglądałem na tego typu strony i nawet nie jestem
    "frilanserem" ;-)
    Ale z ciekawości wszedłem, zobaczyć, co też tam się ciekawego dzieje.
    A nuż i ja znajdę coś dla siebie.

    Wybrałem kategorię, która ewentualnie mogłaby mnie zainteresować:

    http://www.zlecenia.przez.net/aukcja,37363,aplikacja
    -bazodanowa-windows-wspom-zarz-firma

    I zastanowiło mnie, że jeśli chodzi o oferty, występuje tak duży
    rozstrzał! od 15000 do 300 zł!

    Czy wyobrażacie sobie kogoś poważnego, kto obiecuje zrobić aplikację dla
    firmy w 14 dni za 300zł??? :)))

    Bo albo facet ma gotowe rozwiązania i "robi" tzw. masówkę - sprzedając
    system niemal "w pudełku", albo bredzi.
    Sam dojazd i konsultacje z klientem to koszty rzędu kilkuset zł.

    O co tutaj chodzi?
    Jeśli ktoś z was korzysta z tego typu serwisów (jako zleceniobiorca lub
    klient), niech się wypowie, na czym polega 'haczyk'?
    I czy w ogóle warto przeglądać tego typu strony i brać udział w
    licytacjach, skoro zawsze się znajdzie "pimpuś", który zrobi to samo
    praktycznie za "freeko"?

    j.