PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż nie-absolwencki › Re: staż nie-absolwencki
    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staż nie-absolwencki
    Date: Wed, 23 Nov 2005 11:59:05 +0100

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 12:01:25 +0100, mirka napisał(a):

    > Witam,
    > mam pytanie odnośnie stażu. W archiwum znalazłam tylko informacje na temat stażu
    > absolwenckiego. Jestem absolwentką wyższej uczelni. Jednak nie posiadam już
    > statusu absolwenta (obrona czerwiec 2004), mam 25 lat (urodziny w lipcu). W
    > trakcie roku od obrony, pracowałam w 3
    > prywatnych firmach na umowy zlecenie i o dzieło. Początkowo szukałam pracy na
    > własną rękę i jakoś się udawało mi ją znaleźć. Niestety obecnie jestem osobą
    > bezrobotną nie zarejestrowaną w UP i nie posiadającą już statusu absolwenta. Czy
> [...]

    Ubiegać zawsze się możesz :)

    Ale w przeciwieństwie do odpowiedzi, która już padła powiem, że nie
    dostaniesz stażu. Bo masz doświadczenie zawodowe. Chyba, że łącznie te
    umowy-zlecenia trwały krócej niż 3 miesiące. No i jeszcze... możesz nie
    informować PUP o tych umowach, ale to już jest poświadczenie nieprawdy.

    Za to możesz starać się o skierowanie na przygotowanie zawodowe.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl