PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz, czy warto? › Re: staz, czy warto?
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz, czy warto?
    Date: Thu, 18 Aug 2005 12:14:49 +0200

    A może spróbuj najpierw znaleźć firmę a potem wystarać się o pomoc w stażu
    ze strony UP.

    W firmie, w której pracuję jest aktualnie dwóch facetów, którzy tak właśnie
    zrobili..

    Upatrzyli sobie firmę - nie jest to wprawdzie "międzynarodowa korporacja z
    filiami w ponad 20 krajach" ;) ale firma całkiem solidna i rozpoznawalna w
    branży - i po wstępnej rozmowie z prezesem zgłosili w UP chęć odbywania u
    nas stażu. Nie wiem dokładnie, jaka była procedura formalna, ale mogę to
    sprawdzić.

    Co ważne dla stażystów, ich stanowiska są jak najbardziej merytoryczne, (
    poza tym "asystent projektanta" chyba wygląda w CV lepiej niż
    "recepcjonista").

    Poza tym, przy takim podejściu jest chyba wieksza szansa na prekształcenie
    stażu w etat. Jeden z "naszych" stażystów okazał sie na tyle dobry, że
    prawie na pewno, zostanie w firmie.

    Pozdrawiam

    Paweł