PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz, czy warto? › staz, czy warto?
  • Data: 2005-08-18 09:37:28
    Temat: staz, czy warto?
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me> szukaj wiadomości tego autora

    Warto bawić się w staż, który oferuje urząd pracy?
    Są na stanowiska np recepcjonistów, kasjerów lub sprzedawców w mało
    znanych, lokalnych firmach. Z jednej strony nie mam co robić, gnuśnieje
    w domu i potrzebuje zajęcia, z drugiej słyszałem, że dla pracodawców
    jest to darmowa siła robocza i dzięki stażom mogą mieć cały rok
    darmowych pracowników, a nikomu nie dają etatu.
    Jak długo trwa taki staż? Co w przypadku, jeżeli w trakcie stażu uda mi
    się znaleźć inną pracę?