PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz absolwencki › Re: staz absolwencki
    From: Sabinka <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz absolwencki
    Date: Sun, 14 Sep 2003 19:06:17 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@212.244.114.146

    On Fri, 29 Aug 2003 23:56:34 +0200, "Kasper" <f...@o...pl> wrote:

    >Prawda jest taka, że po stażu (który no i tak nie wlicza się do stażu pracy,
    >stażysta cały czas pozostaje bezrobotny) większość moich znajomych, którzy z
    >niego skorzystali zostali wyrzuceni na zbity pysk i pluli sobie w brodę, że
    >tych kilku miesięcy nie poświęcali na aktywne poszukiwanie stałego
    >zatrudnienia.

    No wlasnie znalazlam staz w firmie, w ktorej jak mi sie zdaje
    przyjmowanie stazystow jest sposobem na zatrudnianie mniejszej liczby
    stalych pracownikow bo stazysci sa tam zdaje sie ciagle. Jakis zdaje
    sie nawet zostal ale nie wiem czy nie po znajomosci (znajac zycie -
    tak) i oczywiscie do kierownika mu daleko :)))

    Co do przerywania stazu - dostalam staz na 3 miesiace - czy jest
    mozliwosc bez straty wyplaty zmienic staz na inny w trakcie jego
    trwania?

    --
    Pozdrawiam, Sabina