PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż a umowa o dzieło

  • 1. Data: 2005-09-21 19:04:26
    Temat: staż a umowa o dzieło
    Od: "marian" <h...@g...pl>

    Czy podczas stażu z Urzędu Pracy można pracowac dla innej firmy w ramach
    umowy o dzielo? Czy trzeba zglaszac ze sie wykonuje taka prace.

    Jesli jestem zarejestrowany jako bezrobotny i nie jestem na stażu to czy
    mozna pracowac na umowe o dzielo bez wyrejestrowania sie z Urzedu Pracy, bo
    umowa ta nie gwarantuje opieki zdrowotnej a jak jestem zarejestrowany to UP
    mnie ubezpiecza.

  • 2. Data: 2005-09-21 19:08:38
    Temat: Re: staż a umowa o dzieło
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "marian" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Pracy,
    > bo umowa ta nie gwarantuje opieki zdrowotnej a jak jestem

    Jak masz umowę o dzieło to musisz się wyrejestrować z UP.
    Chcesz być ubezpieczony? Może żona w swoim miejscu pracy cię
    ubezpieczyć, albo sam mozęsz to zrobić płacąc sam składkę.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-09-21 19:31:22
    Od: "marian" <h...@g...pl>

    a jak to jest kiedy odbywasz staż w firmie? Jestes zarejestrowany a jednak
    pracujesz. Wtedy tezs nie wolno zawierac umowy o dzielo?

  • 4. Data: 2005-09-21 19:39:18
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    marian napisał(a):
    > a jak to jest kiedy odbywasz staż w firmie? Jestes zarejestrowany a jednak
    > pracujesz. Wtedy tezs nie wolno zawierac umowy o dzielo?

    Nie bardzo, bo jak jesteś na stażu to masz ciągle status osoby
    bezrobotnej. Jeśli osiągasz jakikolwiek dochód to tracisz status osoby
    bezrobotnej.
    Jedynie chyab tylko diety za pełnienie funkcji społecznych można brać
    bez utraty statusu osoby bezrobotnej.

    --
    Mariusz Rzepkowski - GG 966498
    "Internet Explorer to program, który służy do przeglądania

  • 5. Data: 2005-09-21 22:11:02
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Ad Użytkownik "marian"...

    Tnij posty i odpowiadaj POD postem!

    --
    Koziorozec

  • 6. Data: 2005-09-22 05:18:01
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 21:31:22 +0200, marian napisał(a):

    > a jak to jest kiedy odbywasz staż w firmie? Jestes zarejestrowany a jednak
    > pracujesz. Wtedy tezs nie wolno zawierac umowy o dzielo?

    Będąc na stażu nie pracujesz - nie ma żadnej umowy pomiędzy Tobą a
    pracodawcą.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski