PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz a kursy w PUP

  • 1. Data: 2003-07-16 21:31:41
    Temat: staz a kursy w PUP
    Od: q...@o...pl

    Witam

    Obecnie posiadam do konca roku status absolwenta i chcialbym zalapac sie
    na staz w firmie. Problem polega na tym iz chcialbym takze moc skorzystac
    z kursu, ktory bedzie organizowany przez urzad pracy (taki 3 miesieczny kursik).
    W zwiazku z tym mam pytanie: czy mozna byc na stazu i uczestniczyc w kursach
    organizowanyc przez PUP? Wiedza zdobyta podczas kursu moze sie bardzo przydac
    w pracy w firmie w ktorej bede odbywal staz (oraz pozniej po ewentualnym
    zatrudnieniu mnie (staram sie myslec pozytywnie :) )). Orientuje sie ktos moze?

    Pozdrawiem
    Raffi

  • 2. Data: 2003-07-16 21:42:31
    Temat: Re: staz a kursy w PUP
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudnieniu mnie (staram sie myslec pozytywnie :) )). Orientuje sie ktos

    Jesli firma w ktorej bedziesz odbywal staz, da glejt, ze warunkiem
    zatrudnienia jest odbycie tego kursu, masz szanse.
    Z tym, ze takie warunki sa przy kursach po ktorych firmy zatrudnia na czas
    nieokreslony...ale moze staz wystarczy?
    Zycze milych i "wyczerpujacych" rozmow z paniami z urzedu pracy :(

    pzdr
    krzysztof

  • 3. Data: 2003-07-17 06:54:27
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > nieokreslony...ale moze staz wystarczy?
    > Zycze milych i "wyczerpujacych" rozmow z paniami z urzedu pracy :(

    NIE, gdyz staz absolwencki nie jest zatrudnieniem :(

    Jean

  • 4. Data: 2003-07-17 08:16:24
    Od: "Aloha" <a...@N...gazeta.pl>

    Jean <j...@w...pl> napisał(a):

    > NIE, gdyz staz absolwencki nie jest zatrudnieniem :(

    Mozesz, tylko jak to pogodzic czasowo ? (kursy sa zazwyczaj ukladane pod
    bezrobotnych, wiec godziny sa przepoludniowe, popoludniowe, wieczorne ..
    roznie. Moze najpierw kurs, a potem staz ?? wtedy nie bedziesz musial sie
    rozdwoic.

    z opozdrowieniami

    AM