PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz › Re: staz
    From: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz
    Date: Wed, 19 Feb 2003 16:33:10 +0100

    Sporo zalezy od uczelni, ale jezeli chcesz miec praktyke platna przez
    uczelnie, to raczej tylko jedna - reszta jest bezplatna, chyba, ze firma
    zechce Ci zaplacic. Gorzej, bo niektore uczelnie nie chca rowniez podpisywac
    wiekszej ilosci umow, a firmy wymagaja. Ale ja (po 4 stazach) jestem
    przykladem, ze mozna sie dogadac z firmami.

    Zapytaj w ZUSie - powinni odpowiedziec.

    Pozdrawiam
    Anna