PracaGrupypl.praca.dyskusjestawki za godzine w ochronie › Re: stawki za godzine w ochronie
  • Data: 2010-06-10 21:04:57
    Temat: Re: stawki za godzine w ochronie
    Od: "suchar" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hurijh$uas$1@news.onet.pl...

    > Kolega się upiera, że musi być etat, zatem 7,50zł to by było poniżej
    > stawki minimalnej.

    Twoje dywagacje są tu niepotrzebne, może w Twoim świecie wszyscy
    ochroniarze posiadają licencje, nawet Ci siedzący w budce na parkingu,
    czy pilnujący zniczy na cmentarzy, pracują na etat, nie przekraczają
    czasu pracy itp
    Jednak realia są zupełnie inne, zajęciem tym zajmują się tysiące osób,
    zadałem konkretne pytanie, ile obecnie dostają za godzinę tego typu
    ludzie zatrudnieni na umowę o pracę (tak, znów dla Ciebie szok, ale
    agencje ochrony mimo wszystko takie umowy podpisują!) stawki są tam
    podawane godzinowe, no prawie Europa!!