PracaGrupypl.praca.dyskusje › srednia krajowa - ile?

  • 1. Data: 2004-02-13 11:36:19
    Temat: srednia krajowa - ile?
    Od: "PerkinS" <p...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie... Ile aktualnie wynosi 'średnia krajowa'?

    Pozdrawiam,

    PerkinS

  • 2. Data: 2004-02-13 12:34:44
    Temat: Re: srednia krajowa - ile?
    Od: "unr" <u...@w...op.pl>

    Użytkownik "PerkinS" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie... Ile aktualnie wynosi 'średnia krajowa'?
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > PerkinS

    6. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w 2003 r.
    wyniosło 2341,53 zł. (zrodlo
    http://rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Kgus2001/kgus2001
    .html )

    Dane z lat poprzednich: http://www.stat.gov.pl/serwis/mwynagr.htm
    http://www.wskazniki.pl/wsk-wyn-016.html

    http://www.e-prawnik.pl/tab.php3/bD1wbCZ0dD0zJmc9MTQ
    =

    mam nadzieje ze o taka 'srednia krajowa' chodzilo
    polecam guglowanie

    pozdrawiam
    unr

  • 3. Data: 2004-02-13 13:05:24
    Od: " marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    unr <u...@w...op.pl> napisał(a):

    > mam nadzieje ze o taka 'srednia krajowa' chodzilo
    > polecam guglowanie

    Te dane dotyczą niestety tylko firm państwowych, lub spółek ze skarbem
    państwa. W firmach prywatnych jest "co łaska".

    biznes.onet.pl/2,868800,wiadomosci.html
    biznes.onet.pl/2,869298,wiadomosci.html

    Marek

  • 4. Data: 2004-02-13 13:41:55
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Te dane dotyczą niestety tylko firm państwowych, lub spółek ze skarbem

    chyba nie:
    "6. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w _sektorze_przedsiębiorstw_ w 2003
    r. wyniosło 2341,53 zł."

    wojtek

  • 5. Data: 2004-02-13 14:10:03
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c0ik70$sbi$1@phone.provider.pl...

    > chyba nie:
    > "6. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w _sektorze_przedsiębiorstw_ w
    2003
    > r. wyniosło 2341,53 zł."

    Mylicie pojecia , bo jest coś takiego jak:
    1. Przecietne wynagrodzenie w kraju ( tzw srednia krajowa )
    2. W gospodarce narodowej
    3. w sektorze przedsiebiorstw
    4. w sektorze przedsiebiorstw bez wyplat nagrod z zyskow
    5. w sektorze paliwo-energetyczny
    i wiele innych PRAWNIE uregulowanych

  • 6. Data: 2004-02-13 15:03:51
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > 2003
    >
    > Mylicie pojecia , bo jest coś takiego jak:

    co mylimy?

> [...]
    > 2. W gospodarce narodowej
    > 3. w sektorze przedsiebiorstw
    > 4. w sektorze przedsiebiorstw bez wyplat nagrod z zyskow

    tez to przeczytalismy we wspomnianym linku. :)

    wojtek

  • 7. Data: 2004-02-13 15:06:58
    Od: "unr" <u...@w...op.pl>

    Użytkownik "Robert.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. W gospodarce narodowej
    > 3. w sektorze przedsiebiorstw
    > 4. w sektorze przedsiebiorstw bez wyplat nagrod z zyskow

    Po takim wyczerpujacym wyjasnieniu wystarczy nieco poszukac, znalezc
    obowiazujace wskazniki na stronce
    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=40
    1
    i dowiedziec sie ze
    przeciętne miesięczne wynagrodzenie pracowników zatrudnionych w gospodarce
    narodowej w III kw.2003 r
    wynioslo 2.160,02 :)

    unr