PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w soboty - pielegniarki

  • 1. Data: 2004-02-13 08:13:52
    Temat: praca w soboty - pielegniarki
    Od: Atwar <a...@t...pl>

    Witam wszystkich,

    podobno wyszedł jakiś taki okólnik, że szpitale traktują soboty jako dni
    normalnie płatne, a nie świątecznie płatne (pielęgniarka - 8PLN, za
    dzień). Czy ktoś wie coś na ten temat, ewentualnie zna miejsce gdzie
    mogę o tym poczytać?

    Dzięki,

    Krzysztof Zyguła

  • 2. Data: 2004-02-13 08:15:15
    Temat: Re: praca w soboty - pielegniarki
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-13 09:13, osoba przedstawiająca się jako "Atwar" napisała co
    następuje:
    > (pielęgniarka - 8PLN, za dzień).

    Tak dla ścisłości... Masz na myśli 8PLN za godzinę pracy w dzień ?

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-13 09:16:01
    Od: Atwar <a...@t...pl>

    Pe.Ka wrote:
    > Tak dla ścisłości... Masz na myśli 8PLN za godzinę pracy w dzień ?

    żartujesz? przecież żyjemy w Polsce, 8PLN za dyżur 12h, a i to ponoć
    chcą im odebrać...

  • 4. Data: 2004-02-13 09:16:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-13 10:16, osoba przedstawiająca się jako "Atwar" napisała co
    następuje:

    > żartujesz? przecież żyjemy w Polsce, 8PLN za dyżur 12h, a i to ponoć
    > chcą im odebrać...

    Nie żartuję. Nie znam się na pielęgniarkach (tzn. na ich pensjach) ale
    Twój post rozumiem tak że zarabiają one do 240 zł na miesiąc co jest
    przecież niemożliwe. Chyba że te 8 zł to tylko jakiś dodatek świąteczny.

    _ _ _

  • 5. Data: 2004-02-13 10:33:31
    Od: Atwar <a...@t...pl>

    Pe.Ka wrote:

    >Chyba że te 8 zł to tylko jakiś dodatek świąteczny.

    Dokładnie tak.

  • 6. Data: 2004-02-15 07:47:55
    Od: "jerzboro" <j...@p...onet.pl>

    Nie bardzo znam się na wynagradzaniu pielęgniarek, ale z tego co wiem soboty
    w Polsce są dniami roboczymi i nigdy nie były dniami świątecznymi.

    Pozdrawiam grupowiczów

  • 7. Data: 2004-02-15 08:36:05
    Temat: Odp: praca w soboty - pielegniarki
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Nie bardzo znam się na wynagradzaniu pielęgniarek, ale z tego co wiem
    soboty
    > w Polsce są dniami roboczymi i nigdy nie były dniami świątecznymi.

    Ale jak widać nie wiesz , że soboty wyznaczone były dniami
    ustawowo WOLNYMI OD PRACY .