PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedać pracę

  • 1. Data: 2005-01-21 11:16:39
    Temat: sprzedać pracę
    Od: "korytko" <t...@p...onet.pl>

    Siedze sobie na ciepłej państwowej posadzie w dużym mieście. Zajmuje sie
    komputerami. Może nie zarabiam za wiele, ok 1000 na ręke, ale praca pewna,
    bezstresowa. W dodatku jest troche wolnego czasu i można na boku dorabiać.
    Zastanawiam, czy gdybym dal ogloszenie, że odstapię tą posadę za powiedzmy 2000
    to czy ktoś chętny by się znalazł. Albo nie, cena wywoławcza 3000. Zwróci się w
    3 miesiące. Czy byłby ktoś chętny? Kto da więcej?

  • 2. Data: 2005-01-21 12:07:28
    Temat: Re: sprzedać pracę
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    korytko napisał(a):
> [...]
    > to czy ktoś chętny by się znalazł. Albo nie, cena wywoławcza 3000. Zwróci się w
    > 3 miesiące. Czy byłby ktoś chętny? Kto da więcej?

    a gdzie ta praca?

  • 3. Data: 2005-01-21 12:52:32
    Temat: Re: sprzedać prac
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "korytko" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się w
    > 3 miesiące. Czy byłby ktoś chętny? Kto da więcej?

    chyba z nudów w głowie ci sie poprzestawiało.
    Wez sie za uczciwa prace i zastanow sie co wypisujesz.

    Vx

  • 4. Data: 2005-01-21 12:55:10
    Od: e...@o...pl

    > Właśnie , to nie jest dowcipne, tym bardziej, że faktycznie w urzedach w
    dość "dziwny" sposób ludzie dostają pracę!

  • 5. Data: 2005-01-21 17:39:01
    Od: brytra <b...@i...pl>

    Dnia 21 Jan 2005 12:16:39 +0100, korytko napisał(a):

> [...]
    > to czy ktoś chętny by się znalazł. Albo nie, cena wywoławcza 3000. Zwróci się w
    > 3 miesiące. Czy byłby ktoś chętny? Kto da więcej?

    czyżbyś był informatykiem w GUS :)
    moj kolega tam pracuje i sie nie przemecza a tez mu placa 1000:)

  • 6. Data: 2005-01-21 18:18:15
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Siedze sobie na ciepłej państwowej posadzie

    (czy to nie któryś z naszych osadzonych VIPów ???)a przez niedouczenie
    napisał posadce a miało być celce .... a może pensjonariusz zakładu
    psychiatrycznego dorwał się do kompa ordynatora ?????

    > w dużym mieście .....

    a to możliwe

    > Zajmuje sie......
    > W dodatku jest troche wolnego czasu .....

    To by się w obu przypadkach zgadzało ... tylko który to napisał .... głupi
    ... czy osadzony???????

    Jeśli jednak pisze to człowiek jeszcze nie zbadany przez psychiatrę ... to
    proponuję napiszcie dobrzy ludzie .... gdzie się klient ma zgłosić i w
    jakich godzinach przyjmują osobnicy mogący mu pomóc.

    U mnie ma wizytę z 50 % rabatem, więc zapłacisz tylko 1600 zł.
    Może to nie najniższa cena ..... ale efekty murowane ...

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2005-01-21 18:47:16
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    brytra w news:y6d0ml6zko93$.v8wewbh76518$.dlg@40tude.net napisał(a):

    > czyżbyś był informatykiem w GUS :)
    > moj kolega tam pracuje i sie nie przemecza a tez mu placa 1000:)

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1999/0149.htm ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 8. Data: 2005-01-21 18:50:54
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    brytra w news:y6d0ml6zko93$.v8wewbh76518$.dlg@40tude.net napisał(a):

    > czyżbyś był informatykiem w GUS :)
    > moj kolega tam pracuje i sie nie przemecza a tez mu placa 1000:)

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1999/0149.htm
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0264.htm ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2005-01-21 20:25:54
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: korytko [21 Jan 2005 12:16:39 +0100]:

    > Czy byłby ktoś chętny? Kto da więcej?

    Tu Cie odsadza od czci i wiary, a na prv od reki zaczna
    splywac oferty ;D Daj znac za ile moglbys sprzedac, az
    ciekawa jestem :)

    Kira

  • 10. Data: 2005-01-21 20:28:26
    Od: "Jacek" <j...@n...w.pl>

> [...]
    > się w
    > 3 miesiące. Czy byłby ktoś chętny? Kto da więcej?

    Tak na moj nos to Wroclaw, a ta posoda to uniwerek lub okolice?
    Szanuj to co masz i nie wqrwiaj tych, ktorzy szukaja!!!
    --
    Jacek