PracaGrupypl.praca.dyskusjesprzedać pracę › Re: sprzedać prac
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sprzedać prac
    Date: Fri, 21 Jan 2005 19:18:15 +0100

    > Siedze sobie na ciepłej państwowej posadzie

    (czy to nie któryś z naszych osadzonych VIPów ???)a przez niedouczenie
    napisał posadce a miało być celce .... a może pensjonariusz zakładu
    psychiatrycznego dorwał się do kompa ordynatora ?????

    > w dużym mieście .....

    a to możliwe

    > Zajmuje sie......
    > W dodatku jest troche wolnego czasu .....

    To by się w obu przypadkach zgadzało ... tylko który to napisał .... głupi
    ... czy osadzony???????

    Jeśli jednak pisze to człowiek jeszcze nie zbadany przez psychiatrę ... to
    proponuję napiszcie dobrzy ludzie .... gdzie się klient ma zgłosić i w
    jakich godzinach przyjmują osobnicy mogący mu pomóc.

    U mnie ma wizytę z 50 % rabatem, więc zapłacisz tylko 1600 zł.
    Może to nie najniższa cena ..... ale efekty murowane ...

    pozdrawiam
    fart