PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedać pracę

  • 11. Data: 2005-01-22 14:10:02
    Temat: Re: sprzedać pracę
    Od: "KaM" <s...@i...pl>

    Moim zdaniem możesz spoko dostać 12 tys.
    PZDR.
    KaM

  • 12. Data: 2005-01-26 01:04:08
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem możesz spoko dostać 12 tys.

    no, skoro inni szukaja pracy ponad rok, to czemu nie...po 1 roku wyjda na zero,
    a pozniej to juz tylko pieniazki.... :)

  • 13. Data: 2005-01-26 01:09:20
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > Siedze sobie na ciepłej państwowej posadzie w dużym mieście. Zajmuje sie
    > komputerami. Może nie zarabiam za wiele, ok 1000 na ręke, ale praca pewna,
    > bezstresowa. W dodatku jest troche wolnego czasu i można na boku dorabiać.
    > Zastanawiam, czy gdybym dal ogloszenie, że odstapię tą posadę za powiedzmy 2000
    > to czy ktoś chętny by się znalazł. Albo nie, cena wywoławcza 3000. Zwróci się w
    > 3 miesiące. Czy byłby ktoś chętny? Kto da więcej?

    :) tez mam taki dylemat, choc to dzial IT - mala firemka - kompiki w paru
    firemkach do naprawy/serwisowania+sieci male. Niby wyrabiam tam jakies 600-800
    (student na pol etatu) i uciekam stad niedlugo, wiec to chyba byloby z korzyscia
    i dla mnie i dla poszukujacego Zatem nie obrazajcie i nie wqwiajcie sie...
    Placisz - zadasz - czyz to nie tak wyglada w kapitalizmie ?