PracaGrupypl.praca.dyskusjesprzatanie w pracy - problem › Re: sprzatanie w pracy - problem
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sprzatanie w pracy - problem
    Date: Wed, 31 Jan 2007 09:06:50 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 30 Jan 2007 19:50:53 +0100, " " <" ">
    w <22a6$45bf9382$57ceae49$17394@news.chello.pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Mam pewien problem z kierownikiem z moim miejscu pracy. Sprawa wyglada
    > mniej wiecej tak. Firma zatrudnia kilka osob. Odkad pamietam firma
    > placila jednej osobie za sprzatanie (wycieranie kurzy, mycie podlogi,
    > dbanie o toalete, wynoszenie smieci itp.). To byl normalny pracownik,
    > ktory zglosil sie na ochotnika, przychodzil wczesniej do pracy i

    Słowo kluczowe 'wcześniej'.

    > sprzatal za dodatkowe pieniadze. Do pewnego mementu kiedy to firma
    > zmienila adres. Przesnieslismy sie do o wiele, wiele wiekszego
    > pomieszczenia i zaczelo sie.... Kierownik wymyslil sobie, ze moze
    > zaproponowac tej osobie za sprzetanie mniejsze pieniadze. Oczywiscie nie
    > zgodzila sie (logiczne). Wtedy wymyslil sobie, ze kazdy z pracownikow
    > firmy bedzie sprzatal firme za darmo a jezeli ktos sie nie zgodzi to
    > zabierze z pensji niecale 50zl (biorac pod uwage sume, ktora

    "Proszę polecenie na piśmie."
    Jak nie ma, to standardowa droga - potrącenie z zasadniczej - rozmowa z
    księgowościa, gdzie jest moje 50 zł - rozmowa z przełożonym tego, kto
    podpisał potrącenie 50 zł w której pada "Sąd pracy".
    Jak jest, to rozmowa z przełożonym debila, który to podpisał.

    Jeżeli ewentualnie sprzątanie ma być w zakresie czynności, to chyba ktoś
    na głowę upadł, skoro wydaje mu się, że sprzątałbym po godzinach pracy
    za darmo - proszę o pisemne zlecenie nadgodzin.

    > zaproponowano osobie ktora sprzatala do tej pory i dzielac ja na liczbe
    > pracownikow w zadnen sposob nie wychodzi 50 zloty, wiec do tej pory nie
    > udalo mi sie ustalic skad wziela sie ta suma). Wcale mi sie nie usmiecha
    > latac z mopem po firmie kilka razy w miesiecu zwlaszcza, ze jezeli bede
    > sprzatal to nie dostne owcyh 50zl dodatkowo do pensji - mam to robic za
    > darmo! Kierownik motywuje swoja decyzje tym, ze kazdy powinien dbac o

    To proszę o listęuchybień mojego miejsca pracy względem regulaminu BHP.

    > admin.b

    ja czyli jakub
    Revoke.