PracaGrupypl.praca.dyskusjesprzatanie w pracy - problem › Re: sprzatanie w pracy - problem
    From: "WKr." <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sprzatanie w pracy - problem
    Date: Wed, 31 Jan 2007 08:36:13 +0100

    " " napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam pewien problem z kierownikiem z moim miejscu pracy. Sprawa wyglada
    > mniej wiecej tak. Firma zatrudnia kilka osob. Odkad pamietam firma
    > placila jednej osobie za sprzatanie (wycieranie kurzy, mycie podlogi,
    > dbanie o toalete, wynoszenie smieci itp.). To byl normalny pracownik,
    [...]
    > nie zgodze to moze mi zabrac 50 zl od pensji. Jak wybranac z tej sytuacji?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.
    >
    > Pozdrawiam
    > admin.b
    Pracowalem kiedys w pewnej firmie na stanowisku programista gdzie
    musialem poza programowaniem,
    sprzataniem swojego miejsca pracy, co tygodniowym trzepaniem dywanu,
    myciem kibli, sprzataniem wokol budynku firmy remontowac pomieszczenie -
    hol firmy. Moim i kolegi zadaniem bylo m.in. Zrywac stare panele
    podlogowe, pomagac w kladzieniu gladzi gipsowej, malowanie, wiercenie w
    scianach wiertara itp. prace remontowo-wykonczeniowe.
    Ja programista, kolega elektronik, kolezanka po germanistyce (sprzatala
    po remoncie). Wszyscy po studiach
    Oczywiscie zwolnilem sie najszybciej jak moglem.
    Ale pozostali nadal tam pracuja (place stanowczo ponizej sredniej krajowej).
    Tak wiec niektorzy maja gorzej niz ty :)