PracaGrupypl.praca.dyskusjesprzatanie w pracy - problem › Re: sprzatanie w pracy - problem
    From: "Tomek P." <a...@y...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sprzatanie w pracy - problem
    Date: Tue, 30 Jan 2007 20:04:40 +0100

    Dnia 30-01-2007 o 19:50:53 napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam pewien problem z kierownikiem z moim miejscu pracy.

    (ciach)

    > Wcale mi sie nie usmiecha latac z mopem po firmie kilka razy w miesiecu
    > zwlaszcza, ze jezeli bede sprzatal to nie dostne owcyh 50zl dodatkowo do
    > pensji - mam to robic za darmo! Kierownik motywuje swoja decyzje tym, ze
    > kazdy powinien dbac o swoje miejsce pracy, ale dlaczego ja mam sprzatac
    > np. punkt obslugi klienta skoro caly dzien siedze na zapleczu??

    To nieważny szczegół - nie kłóccie się miedzy sobą o rejony do sprzatania,
    bo to śmieszne. Jesteście kotami w wojsku?

    > Chcialbym dowiedziec sie czy jest to zgodne z prawem i czy jezeli sie
    > nie zgodze to moze mi zabrac 50 zl od pensji. Jak wybranac z tej
    > sytuacji?

    W umowie masz sprzątanie? A masz mieć?

    Zabrać Ci może, nie sądzę, by cała Twoja pensja była goła - premię pewnie
    dostaniesz o 50 mniejszą pod dowolnym pretekstem. Moim zdaniem szukaj
    innej pracy, to prostsze niż procesowanie się z tym palantem.

    W każdym razie facet się Z CHUJEM NA ŁBY POZAMIENIAŁ - jest to pogląd
    obiektywny (mozesz liczyc, że każdy rozsądny człowiek się pod nim podpisze.

    Dlatego jest jeszcze jedna droga - ten kierownik (komu się NIE skojarzył z
    Any Userem, ręka w górę) ma pewnie jakiegoś szefa (dyrektora?) -
    pogadajcie uprzejmie ale BARDZO stanowczo z tym dyrektorem. Jeśli jest
    gdzies daleko (Warszawa?), napiszcie maila. Spokojnego i stanowczego.
    Podpiszcie się pod nim. Jest duża szansa, moim skromnym zdaniem, że ów
    dyrektor zalicza sie do wyżej wspomnianych ludzi rozsądnych, a kierownik
    wyjdzie na kompletnego wała.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".