PracaGrupypl.praca.dyskusje › sposób na nicnierobienie

  • 51. Data: 2002-12-08 00:01:11
    Temat: Re: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Soph" <s...@p...onet.pl> wrote in
    news:1943-1039304013@as3-99.poznan.dialup.inetia.pl:

    /ciach.../

    > To o mnie ?

    Niekoniecznie. Przeanalizuj jeszcze raz to, co napisalem.

    > To juz nie moj problem.

    O, a jaki samolubny.

    /ciach.../

    > Nieswiadomy czego , o skarbnico madrosci . Twoj post takze przedstawil
    > moc argumentow.
    > Trafiasz do KF baranku.

    Nie bede przytaczal zadnych argumentow poki nie wyjasnisz o co chodzi, zamiast
    pisac nic nie znaczace posty. Udowodnij, ze Twoja wielce inteligentna odpowiedz na
    post
    Niny jest wynikiem bardziej zlozonych procesow myslowych, a nie odruchem
    warunkowym.

    Co do Twojego KF - jesli w ten sposob rozmawiasz z najblizszym otoczeniem, to szkoda
    mi Cie... Co do reszty - waz slowa, bo nie jestes anonimowy i jesli ktos zapragnie
    bys
    poniosl konsekwencje obrazy, to tak wlasnie sie stanie.

    "Nieswiadomy czego ," Nieswiadom prostych zasad, o ktorych pisze Nina. Nieswiadom
    praw, ktorych znajomosc i wlasciwe wykorzystanie sa gwarantem sukcesu. Sukcesem
    jest mozliwosc osiagania postawionych samemu sobie celow, czyli np. wyrwanie sie z
    kregu bezrobocia, a nie biadolenie jak to jest tragicznie. Jesli myslisz inaczej -
    Twoje
    prawo. Jednakze jakies argumenty by sie przydaly (nawiazuje do Twojego pierwszego
    posta, na ktory odpowiadalem) - tez moge poprzecinac dowolny post na Usenecie w
    trzech miejscach i wstawic rownowazniki zdan "bredzisz !" itd.

    Wojtek

  • 52. Data: 2002-12-08 00:30:03
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Okej!
    > Skoro tak to koło się zamyka.

    Dobrze ze to ujelas w kontekscie bo inaczej moglbym uznac to za obraze. Ja
    np. malo co nie stracilem dorobku calego zycia mojego i moich rodzicow,
    udalo nam sie tego uniknac, jestem jeszcze w tarapatach finansowych ale juz
    wiem ze moge nie pracowac do konca zycia. W swoim zawodzie nie pracuje, na
    razie szukam pracy. Aktualnie pracuje za marne dla mnie pieniadze z nudow,
    poniewaz uwazalem ze lezenie w domu bardzo mi szkodzi na zdrowiu psychicznym
    ;). Jednak rozumiem ludzi, ktorzy pracy nie moga znalezc. Fakt jest faktem
    ze sporo osob sie zalamuje, ale faktem jest tez sytuacja na rynku, gdzie na
    jedno ogloszenie o prace przychodzi po tysiac aplikacji. Pracodawcy czest
    spcjalnie zawyzaja wymagania(znam takich), aby liczba chetnych byla w miare
    do przetrawienia.

  • 53. Data: 2002-12-08 03:34:15
    Od: w...@e...org.pl

    Soph, nie pisz, jeśli brakuje ci argumentów. "Bredzisz", "śmiesznie się robi".
    Ano śmiesznie, skoro kilka słów rzeczowej krytyki spotyka się ze zwykłą obrazą.
    Śmiesznie, skoro nikomu nie można nic wytknąć, nie napotykając się na opór
    tępaka. Wysyłając takie posty, stawiasz się w pozycji tępaka właśnie. Tępego
    chama, który potrafi tylko siedzieć przed telewizorem i pluć na Kowalskiego,
    który ma ten telewizor większy.

    Wreszcie: śmieszno-tragicznie się robi, skoro ludzie nie pojmują, że sukces
    kraju opiera się na sukcesie jednostek. Tragiczne, że wszyscy chcą odnieść
    sukces, zaczynając od odebrania go innym.

    --
    Michał Gancarski

  • 54. Data: 2002-12-08 03:35:56
    Od: w...@e...org.pl

    > Trafiasz do KF baranku.

    ROTFL :-D.

    --
    Michał Gancarski

  • 55. Data: 2002-12-08 03:45:43
    Od: w...@e...org.pl

    > Nie uważasz, że modne jest jęczenie, że ktoś/inni/ludzie etc. jęczą?
    > Przecież to takie samo jęczenie.

    W dialektykę się bawisz? Jęczenie jest pozbawione treści, nie przekazuje
    nic. "Jest źle, się nie da" to jęczenie. "Jest źle, ale jest światełko w
    tunelu, spytajmy je, czemu świeci" jęczeniem już nie jest. Jęczenie wyróżnia
    się tym, że nie idzie za nim żadna akcja, która ma poprawić sytuację, to takie
    narzekanie dla uspokojenia sumienia. Ja nie jęczę, bo nadając na kogoś staram
    się mu proponować jakieś rozwiązanie. Dorzucić trochę treści.

    --
    Michał Gancarski

  • 56. Data: 2002-12-08 08:14:15
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > OK. Ale czy dla wszystkich, którzy wstaną z kanapy i wyłączą telewizor
    > wystarczy pracy?
    > Jezeli twoje miasteczko może stworzyć 50 takich stanowisk, a 5000 osób szuka
    > pracy
    > to jak rozwiążesz to proste działanie matematyczne? Czy 5000 osób ma
    > wyemigrować z miasteczka?
    >
    > Yonnie

    To nie miasteczko ma ci stworzyć miejsce pracy tylko TY musisz o to zadbać.
    I najpierw wstań i weź te 50 a potem napisz tu jeszcze raz z prośbą o porade o to co
    robić.!
    Nie pisz dlaczego nic nie robisz! Widzisz róznice w podejsciu?

  • 57. Data: 2002-12-08 11:01:07
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@e...org.pl> napisał w wiadomości

    > Soph, nie pisz, jeśli brakuje ci argumentów. "Bredzisz", "śmiesznie się
    robi".
    > Ano śmiesznie, skoro kilka słów rzeczowej krytyki spotyka się ze zwykłą
    obrazą.

    Ty chyba nie rozumiesz co znaczy rzeczowa krytyka.

> [...]
    Tępego
    > chama, który potrafi tylko siedzieć przed telewizorem i pluć na

    Oczywiscie o zrodlo madrosci. Najlatwiej jest stwierdzic ze inni sa tepi i
    glupi. Pisac wyssane z palca tezy , podpierane rownie "rzeczywistymi"
    argumentami i byc dumnym ze swojej "madrosci".

> [...]
    > kraju opiera się na sukcesie jednostek. Tragiczne, że wszyscy chcą odnieść
    > sukces, zaczynając od odebrania go innym.

    Masz jakis kompleks czy co ? Dlaczego caly czas twierdzisz ze ktos komus
    chce odbierac sukcesy ? Sam piszesz listy w dwoch stylach : klakier - brawo,
    albo zlosliwi chcecie odbierac sukcesy. Pomysl o tym , jezeli to oczywiscie
    ciebie nie przerasta.

    Soph
    --
    1.Mathematics is the language of nature.
    2.Everything around us can be represented and understood through numbers.

  • 58. Data: 2002-12-08 13:34:18
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > narzekanie dla uspokojenia sumienia. Ja nie jęczę, bo nadając na kogoś staram
    > się mu proponować jakieś rozwiązanie. Dorzucić trochę treści.

    Pozwolisz, że powrócę do jednego z pierwszych postów wątku o opuszczeniu
    kraju, bo tu nieciekawie. Sens postu był mniej więcej taki: jest
    nieciekawie, myślę o wyjeździe, proszę o wskazówki. Post był nieco
    zadzierzysty w formie, należy domniemywać, że pytający chciał w ten
    sposób uratować resztki godności, czyli tego, co jako jedyne pozostaje
    osobie niezamożnej.
    Odpowiedź AP, guru udaczników była mniej więcej taka: wskazówki - a co?
    chcesz otworzyć zakład zegarmistrzowski? Gierka słowna dobra na balandze
    małolatów, na pewno nie "treść, którą ktoś się stara dorzucić". Owszem,
    można ją dostać, ale na priva, jak się księcia pocałuje w pierścień.

    Jęczą także ludzie zamożni, właściciele firm - usmiechnięci i ufni w
    życie bywają również ludzie, którym nie wystarcza do pierwszego.
    Czynnikiem niezbędnym do osiągnięcia sukcesu finansowego ( o ile się go
    nie dziedziczy) jest wiara, konsekwencja i działanie - nie stoją one w
    sprzeczności z krytyczną oceną rzeczywistości.
    Co do amerykańskiego uśmiechu i stierdzenia, że czuję się świetnie,
    nawet jak mam raka - powiem tylko tyle, że często jest to sztuczne,
    wręcz karykaturalne - facet wieczorem jest z Tobą na ty, zna cała Twoją
    rodzinę, wie na co choruje świnka morska córki i jest mu niezmiernie
    przykro z tego powodu - zaś następnego dnia nie pamięta nawet, kim
    jesteś. Jeśli coś nie płynie z serca - niech adwersarz wsadzi to sobie w
    dupę. Lub za Kazikiem: "weź nie pierdol, to mnie nudzi".

    Pozdrawiam: Dogbert

  • 59. Data: 2002-12-08 14:09:08
    Od: "RZ" <a...@m...pl>

    > To nie miasteczko ma ci stworzyć miejsce pracy tylko TY musisz o to
    zadbać.

    ? Czyli te 5000 osób ma sobie stworzyć stanowiska pracy?

    Yonnie

  • 60. Data: 2002-12-08 18:57:57
    Od: w...@e...org.pl

    </CUT>

> [...]
    > małolatów, na pewno nie "treść, którą ktoś się stara dorzucić". Owszem,
    > można ją dostać, ale na priva, jak się księcia pocałuje w pierścień.

    Co do niektórych wypowiedzi Adama, to nie komentuję. Nadal uważam, że to
    dobrze, iż się pojawił. Nie podoba mi się jego styl, tego nie ukrywam, po
    prostu lubię, gdy ktoś wpada i wywołuje wsztrąs - mamy wtedy ostrą dyskusję, z
    której coś może wyniknąc.

    > Jęczą także ludzie zamożni, właściciele firm - usmiechnięci i ufni w
    > życie bywają również ludzie, którym nie wystarcza do pierwszego.

    Ależ o to właśnie chodzi. Ktoś tu kiedyś napisał, że zaczął robić to, co lubi.
    Kasa z tego marna ale tak szczęśliwy nie był do tej pory nigdy. W tym rzecz, by
    mieć taki priorytet, bo wtedy "się da", nawet bez kasy. Nie ograniczam "nie da
    się" do pracy i zarobków, chodzi mi o ogólne podejście do życia. Jeśli ktoś ma
    kupę kasy ale nadal złorzeczy, to nie ma tak naprawdę tego czegoś, co nadaje mu
    sens. Ninka ma swoje przekonania (dzięki nim przeszła chyba już wszystkie
    możliwe branże), tamten ktoś swoją pasję, na której zarabia marnie, ale
    przynajmniej się jej oddaje.

    > Czynnikiem niezbędnym do osiągnięcia sukcesu finansowego ( o ile się go
    > nie dziedziczy) jest wiara, konsekwencja i działanie - nie stoją one w
    > sprzeczności z krytyczną oceną rzeczywistości.

    "Miej w głowę w chmurach, nogami bądź twardo na ziemi" - złoty środek. Mnie
    irytują ci, którzy nogami są na ziemi, a głową głęboko pod nią. Bez wiary, bez
    konsekwencji, bez działania. Jeżeli ktoś zarabia niewiele ale mimo to w jakiś
    sposób się spełnia (przecież praca i kasa to tylo środki do celu), to nigdy nie
    będzie miał za złe komuś innemu, kto ma lepszy samochód, większe mieszkanie i
    bardziej płaski telewizor, gdyż to nie będą jego priorytety. Co więcej, będzie
    cieszył się razem z nim, doskonale rozumiejąc bieg drugiej osoby do własnego
    spełnienia. Wkurza mnie to, że gdy w tłumie ludzi (tramwaj, autobus) zaczynasz
    się uśmiechać, rozmawiasz z kimś żywo, to do reszty ludzi musisz przebijać się
    wielkim młotem, by ktoś choć na chwilkę się uśmiechnął. Gdy kupisz sobie coś,
    co cię cieszy (film, zestaw audio, samochód) to próbując podzielić z kimś tę
    radość ("chodź, posłuchamy/oglądniemy/przejedziemy się") często odbierany
    jesteś jak bufon, nowobogacki zarozumialec.

> [...]
    > jesteś. Jeśli coś nie płynie z serca - niech adwersarz wsadzi to sobie w
    > dupę. Lub za Kazikiem: "weź nie pierdol, to mnie nudzi".

    USA to zupełnie inna kultura. To cywilizacja pionierów, którzy na początku
    jeszcze gdy jedynymi prawami były prawa silniejszego, musieli umieć przekonać
    do siebie i swoich celów innych mieszkańców: Joego z farmy 20 mil dalej, Stana
    z jakiegoś tam Stanville itp. W USA większość inicjatyw płynie od dołu, więc
    ludzie muszą umieć pozyskać sobie poparcie. Dlatego w ich kontaktach jest tyle
    serdeczności. Nawet, jeśli jest często sztuczna, to wolę ją niż nasze, równie
    sztuczne, tępe zacięcie na twarzy. Sztuczności w kontaktach z ludźmi nie
    unikniesz, zwłaszcza na początku, pierwsze wymiany zdań nie są rozmową dla
    rozmowy, tylko sposobem nazwiązania kontaktu. A w jaki sposób chcesz nawiązać
    kontakt, jeśli ktoś odruchowo odwraca wzrok?

    Zdrówko
    --
    Michał Gancarski