PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 19:26:37
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Forma akurat ma znaczenie pod względem przejrzystości i tego
    > czy łatwo można zaczepić oko na najważniejszych fragmentach.
    > Czcionki to kwestia mocno drugorzędna. Natomiast najwięcej
    > problemów jest zazwyczaj z zawartością -- i tutaj czasami
    > uwagi kogoś, kto na codzień te CVki czyta, może się okazać
    > całkiem pomocna.

    Nawet się częściowo z Tobą zgadzam, ale obserwowałam już
    kilka wątków na temat oceny CV i - oprócz faktycznie cennych
    rad - było tam bardzo dużo marudzenio-znawstwa.
    Z drugiej strony, w CV nie da się tak zainteresować człowieka,
    bo to często same dane, jak np. w liście motywacyjnym, czy
    też bezpośredniej rozmowie.
    No popatrz: co pierwsze czytasz? CV czy LM?
    Jak LM będzie skopiowanym z internetu tekstem z bleble,
    to z większym zainteresowaniem przeczytasz CV?

    > PS. Ostatnie CV które dostałam do oceny poszło mi razem
    > z dyskiem -- ten kto wysłał wie że nie dostał odpowiedzi,
    > odezwij się jeszcze raz...

    P.S.: Autoreklama :): dane z uszkodzonych dysków odzyskuję...,
    również z 'padniętą' elektroniką...

    --
    Koziorozec