PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 06:34:00
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: michał sałaban <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Oct 2005 16:19:41 +0200, Matrix wrote:

    > wsrod znajomych ze studiow zaledwie pare osob pracuje i jak juz to tu
    > na miejscu a nie gdzies w polsce i w tych firmach tez bylem i pytalem
    > i nikogo nie potrzebuja a przy okazji przytocze taka ceikawostke z UP
    > z oferty pracy dla programisty to dostalem odpowiedz ze przeciez w
    > ogloszeniu jest wyraznie zaznaczone ze szukaja osoby ze srednim
    > wyksztaceniem kierunkowym a nie z wyzszym i ze ten warunek jest
    > wymogiem pracodawcy: smiac sie czy plakac ? bo albo jestem nikim bo
    > doswiadczenia nie mam albo mam za wysokie wyksztalcenie ehh..

    momencik... czy ty chcesz powiedzieć, że z wykształcenia jesteś
    _informatykiem_ i nie możesz znaleźć pracy?!

    to w takim razie rzeczywiście tylko siąść i ręce załamać. co ty
    robiłeś w trakcie studiów, że nie masz doświadczenia? nie mówię tu
    o zawodowym, bo studentowi o pracę nie jest łatwo, ale gdybyś kiedyś
    przysiadł na parę tygodni nad jakimś projektem opensource i coś do
    niego wniósł, to już masz pozycję do cv.

    w moim cv zaraz po studiach było takich wpisów kilka i pracy szukałem
    całe dwa tygodnie. nie znam też _nikogo_, kto mając doświadczenie z
    opensource, miałby problem ze znalezieniem pracy. więc może tędy droga?

    jako obecnie bezrobotny, posiadający łącze do internetu, masz
    doskonałe warunki by znaleźć w sieci ciekawy projekt i dopisać coś do
    niego lub stworzyć nowy samemu i opublikować.

    --
    michał sałaban -=- michal (at) salaban.info -=- jabber: e...@j...org