PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Sat, 15 Oct 2005 22:59:26 +0200

    On Sat, 15 Oct 2005 22:14:52 +0200, "Koziorozec" wrote:

    >Wiesz na czym tak dorobili się ich rodzice - inżynierowie?
    >Kobieta przez cały czas zasuwa jako pokojówka po kilkanaście
    >godzin dziennie, tak samo jak jej mąż, który wcześniej był kelnerem,
    >po wielu latach stał się takim kierownikiem sali.
    >I nie mają stałej pracy, ani też te przepracowane lata nie będą
    >im się liczyły do żadnej emerytury - ani tam, ani tu.
    >Stać ich było tylko na ubezpieczenie zdrowotne.
    >
    >I w takich zawodach pracują Polacy-inżynierowie za granicą.

    Będąc na Wyspach nie poznałem żadnego polskiego inżyniera który by nie
    pracował w zawodzie. Co prawda poznałem magistrów szalejących na
    mopach, ale inżynierów (czy mgr inż.) nie. Co się tyczy magistrów, to
    traktowali to jako przejściową robotę i po kilku tygodniach
    (maksymalnie miesiącach) zazwyczaj zmywali się do bardziej ambitnej
    pracy.

    Nie wiem jak jest w Sztatach, bo mnie tam jeszcze nie zawiało, ale jak
    już dotrę to zdam relację ;-) Po lekturze grup typu alt.pl.usa nie
    sądzę żeby wszyscy polscy inżynierowie pracowali jako kelnerzy, ale
    jako że wątki typu dgqsp3$ss9$...@a...icm.edu.pl mogą być spiskiem
    jakiś cyk... cyk... cyklistów, to za to twierdzenie głowy nie dam.

    >Ja tam im nie zazdroszczę.

    Ja też nie.

    --
    pozdrawiam