PracaGrupypl.praca.dyskusje › skopanie dzialki

  • 1. Data: 2009-11-25 21:15:00
    Temat: skopanie dzialki
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Gdzie szukac chetnego do skopania dzalki (okolce Warszawy) i jak to
    wycenic? To jest jakes 10x50m.
    Kiedys mi mowiono, ze jak sie nie bede uczyl to bede rowy kopal, ale
    widac naokolo wszyscy sie uczyli bo chetnych do kopania nie widze.
    :-(
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2009-11-25 21:21:03
    Temat: Re: skopanie dzialki
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    wywieś ogłoszenie za swoim płotem, lub na swoje działce,
    - ewentualnie reklama w TV, radio, strony www

    nornik

  • 3. Data: 2009-11-25 23:03:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hek74p$982$1@jaszczomp.tahoe.pl>,
    "nornik" <n...@t...pl> wrote:

    > wywieś ogłoszenie za swoim płotem, lub na swoje działce,

    He, he. To nie moja dzialka.
    Ale stosowne ogloszenie zaostalo wywieszone.
    Niestety, pozostali dzialkowicze nie sa zainteresowani, a miejscowi juz
    nie pracuja na polu, tylko jezdza do pracy do Warszawy,

    > - ewentualnie reklama w TV, radio, strony www

    E, bzdurna rada. Reklama w tv i radio dosc droga jest. A z kolei nie
    sadze zeby ewentualni chetni szukali pracy przez internet.

    TA

  • 4. Data: 2009-11-25 23:29:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Titus_Atomicus-5316EA.22150025112009@news.onet.
    pl
    T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> pisze:

    > Gdzie szukac chetnego do skopania dzalki
    Pod pośredniakiem.
    Pod wejściem do skupu surowców wtórnych.
    Na parkingu pod sklepem.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-11-26 07:10:14
    Od: Andrzej <x...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Kiedys mi mowiono, ze jak sie nie bede uczyl to bede rowy kopal, ale
    > widac naokolo wszyscy sie uczyli bo chetnych do kopania nie widze.
    Ja kiedyś potrzebowałem kogoś to wynoszenia gruzu z domu. Zagadałem
    gościa co grzebał po śmietnikach. Zwołał kumpli i wynieśli za niewielkie
    pieniądze.

  • 6. Data: 2009-11-26 10:27:11
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    > E, bzdurna rada. Reklama w tv i radio dosc droga jest. A z kolei nie
    > sadze zeby ewentualni chetni szukali pracy przez internet.

    To byl żart, ale chyba nie było to dla ciebie oczywiste ...

    nornik

  • 7. Data: 2009-11-26 21:57:12
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > Pod wejściem do skupu surowców wtórnych.

    to raczej do kopania działki przez tydzień, zaj..nia szpadla i paru innych
    metalowych drobiazgów z podwórka z powtórną wizytą najbliższą nocą

    e.

  • 8. Data: 2009-11-27 00:44:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hell6n$lpu$1@jaszczomp.tahoe.pl>,
    "nornik" <n...@t...pl> wrote:

    > To byl żart, ale chyba nie było to dla ciebie oczywiste ...

    Naprawde?
    :-(

    TA

  • 9. Data: 2009-11-27 09:23:57
    Od: jQ <j...@g...com>

    On 25 Lis, 22:15, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    > Gdzie szukac chetnego do skopania dzalki (okolce Warszawy)
    Jeśli to południowe rejony, to w Piasecznie, koło byłej mleczarni (Róg
    JP II i Dworcowej) codziennie rano zbierają się ci, co polują na
    dorywcze prace. Stawek nie znam, ale zajrzeć warto.

  • 10. Data: 2009-12-01 23:40:54
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Poszukaj w okolicy kogoś, z ciągnikiem, niech zaorze działkę.
    Wypożycz glebogryzarkę i zrób to sam.
    PP