PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam mam 44lat jestem z warszawy firme mam w Niemczech szukam wspólnika do mojego interesu a jest to sprzedarz foli stretch

  • 1. Data: 2009-11-24 22:29:44
    Temat: Witam mam 44lat jestem z warszawy firme mam w Niemczech szukam wspólnika do mojego interesu a jest to sprzedarz foli stretch
    Od: "ciacho" <c...@v...pl>

    Witam mam 44lat jestem z warszawy firme mam w Niemczech szukam wspólnika do
    mojego interesu a jest to sprzedarz foli stretch

    Mam kupujacego na miesiac 300 ton foli ale nie wypełniam całego zamówienia bo
    brak mi jest kasy mam potrzeba mi jest suma 100.000zł

    co miesiac mozna zarobic 10.000zł
    jesli jestes na tak czekam na tel 513607424 sprawa pilna

  • 2. Data: 2009-11-25 00:00:39
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "ciacho" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam mam 44lat jestem z warszawy firme mam w Niemczech szukam wspólnika
    do > mojego interesu a jest to sprzedarz foli stretch

    jestem biznesmenem z Nigerii... ;)

    e.

  • 3. Data: 2009-11-25 06:19:04
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    ciacho pisze:
> [...]
    >
    > co miesiac mozna zarobic 10.000zł
    > jesli jestes na tak czekam na tel 513607424 sprawa pilna

    NTG: -> alt.pl.ogloszenia.matrymonialne

  • 4. Data: 2009-11-25 08:00:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 24 Nov 2009 23:29:44 +0100, ciacho napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam kupujacego na miesiac 300 ton foli ale nie wypełniam całego zamówienia bo
    > brak mi jest kasy mam potrzeba mi jest suma 100.000zł

    Bierz kredyt i spierdalaj :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net