PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarbowka › Re: skarbowka
    From: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skarbowka
    Date: Thu, 3 Feb 2005 18:19:22 +0100
    Sender: Kyniu <>

    Thu, 3 Feb 2005 17:34:36 +0100, na pl.praca.dyskusje, Nikiel ;-)
    napisal(a):

    > ta... spróbuj to powiedzieć kontroli, w czasie gdy żąda np. wuzetek
    > (WZ), czy się otrzymało towar, albo gwarancji na maszynę - Taką drogą
    > maszynę kupiliście bez gwarancji?

    Ano maja swoja filozofie ale latwo ich z tej filozofii mozna wyleczyc za
    kazdym razem pytajac o podstawe prawna. Raz przyszli na poczatku roku do
    mojego ojca dwaj panowie kontrolowac renament. Jako ze firma produkowala
    wyroby ze stali magazyn zajmowaly roznego rodzaju profile, prety, rury,
    blachy, etc. niektore w setkach kg. No to panowie dziarsko zaczynaja
    rozmowe ze w takim razie oni beda stac przy wadze a ludzie maja to nosic i
    wazyc. Ojciec popatrzyl na pisemko z US i czyta ze to oni maja
    przeprowadzic kontrole wiec chetnie wypozyczy im rekawice i niech sobie
    waza (tak BTW materialow tego rodzaju nie kupuje sie na wage tylko sa
    tabele przeliczeniowe ile dany profil wazy z metra no ale po co ich
    uswiadamiac). Ojciec dodal ze jesli dostarcza zobowiazanie US do pokrycia
    kosztow przestoju firmy to on wyda pracownikom polecenie powazenia tego
    materialu. Panowie popatrzyli na siebie i na ojca, podrapali sie w glowe i
    stwierdzili ze przyjda z innym pisemkiem. Wiecej kontroli z US nie mial od
    tamtego czasu.

    Kyniu

    --
    _ __ _