PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarbowka › Re: skarbowka
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skarbowka
    Date: Thu, 3 Feb 2005 14:53:47 +0000 (UTC)

    On 2005-02-03, S <u...@N...Minfo> wrote:
    > znajomemu wlasnie swiezo rozpoczeto kontrole w firmie i panie powiedzialy by
    > przygotowac cos takiego:> kontrola dot. vat ;>
    > wg. mnie nie moga az tak ingerowac... Kto ma racje?
    Po pierwsze: nie ta grupa. pl.biznes będzie o wiele lepszym forum.

    Po drugie: na moje rozumienie przepisów to będzie mniej więcej tak...
    Ogólnie to nie mogą. Ale jeżeli kontrola jest w związku z wnioskiem o zwrot
    VATu i w rejestrze zakupów są faktury na oprogramowanie to wtedy zmienia
    nieco postać rzeczy. Oczywiście wtedy tylko licencje na oprogramowanie
    wymienione na tych fakturach, które są podstawą do zwrotu nadpłaconego VATu.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zapamiętaj, że ludzie i tak o Tobie nie myślą, a jeśli już myślą to
    po to, żeby poczuć, iż są lepsi niż Ty