PracaGrupypl.praca.dyskusjesens szkolenia z urzedu pracy › Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    From: "wyszkolony bezrobotny" <r...@b...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    Date: Fri, 2 Dec 2005 15:33:02 +0100

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    news:dmphg5$qn0$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "wyszkolony bezrobotny" <r...@b...com> napisał w
    > wiadomości
    > Sugeruje, że nie interesowanie sie polityką ma taki sam sens jak nie
    > interesowanie się kolorem świateł, gdy się ma zamiar przejść przez
    > jezdnie.
    > Możesz nie wiem jak bardzo w pogardzie mieć te śmieszne kolorowe
    > lampki, ale to
    > od nich zależy twoje życie.
    > Miałeś w pogardzie wybory i pomogłeś dostać się do władzy ludziom,
    > którzy chcą
    > decydować za ciebie na co wydać te 1800 zł. Skoro jest ci obojętne co
> [...]

    Tak oczywiście, a nieinteresowanie się biologią i fizyką molekularną ma
    wpływ na Twój sposób odżywiania się. Aha przechodzę na czerwonym gdy
    widzę, że nic nie nadjeżdża i co teraz? czy do 18 roku życia jest
    zabronione korzystanie z ulic i przejść dla pieszych? swoje porównania
    zostaw dla siebie i odpowiedz na moje pytanie, albo nic nie pisz, niż
    jakieś bzdury nadające się na grupe pl.soc.polityka. Jakoś nie
    słyszałem, by jakaś partia głosiła program "zorganizujemy tylko takie
    szkolenia, po których będzie praca" czy "nasze szkolenia będą przydatne
    na rynku pracy" więc schowaj się ze swoją zasraną polityką i nie mieszaj
    mnie w to g.... Za większą część szkolenia płaci Unia, więc to kolejna
    pożywka dla Ciebie.