PracaGrupypl.praca.dyskusjeselekcja CV wysyłanych e-mailem › Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
    From: "mer" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
    Date: Wed, 19 Mar 2003 15:45:07 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe174.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Pomysł nie jest zły ale ma jedną wadę: jakość wydruku potrafi bardzo ograniczyć
    > czytelność nawet samego tekstu nie wspominając o zdjęciu.

    Przy wysyłaniu przez modem-fax nie ma prawie wcale tych wad.
    Przy faksie wysyłanym tradycyjnie, gdzie na jego jakość ma wpływ kolejno twoja
    drukarka, twój faks
    tradycyjny i faks tradycyjny odbiorcy to rzeczywiście może dojść do duzych
    zniekształceń.
    Przy fax-modemie zniekształcić może tylko faks odbiorcy, czyli jest duża sznasa, że
    nawet
    zeskanowane zdjęcie będzie wystarczająco czytelne.
    Dużym plusem jest tez to, że twoje cv może być w rękach osoby rekrutującej po minucie
    od
    telefonicznej rozmowy z toba a nie trafić na kupe innej korenspondencji za 3 dni.
    Minusem jest ciągłe użeranie się z ludźmi siedzącymi koło faksów, gdy chcesz wysłać w
    Polsce
    automatem. Osoby, które podnoszą słuchawkę wolą wrzeszczeć po pare razy przez minute
    HALO! HALO!
    zamiast od razu nacisnąć najwiekszy guzik.
    Często uprzedzałem, że jak będzie piszczeć to niech nacisną, ale panienki zapominały.

    mer