PracaGrupypl.praca.dyskusjesamozatrudnienie... › Re: samozatrudnienie...
    From: "kolo_km" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: samozatrudnienie...
    Date: Tue, 22 Feb 2005 23:17:46 +0100

    > pracodawca zaproponowal mi taka mozliwosc podjecia pracy, powiedzial ze
    > moze w tym ukladzie wydac na mnie 3000 zl moze troszke wiecej...

    Przy takiej kwocie nie jest zle.
    Przy kalkulacji musisz uwzglednic, poza sprawami odliczenia mozliwych
    kosztow itp (pogoglaj lub porozmawiaj z kims, kto mialby prowadzic ci
    ksiegowosc) to, ze sam sobie placisz chorobowe - pierwszy miesiac, i urlop
    ( o ile nie wynegocjujesz konkretnie, najlepiej na pismie mozliwosci
    fakturowania pracodawcy za czas choroby i jakiegos urlopu - czyli nie ma
    cie dwa tygodnie a i tak wystawiasz rachunek w wysokosci jak za miesiac
    prac)
    Jesli powyzszego nie ma - musisz przemyslec ( o ile masz mozliwosc
    negocjacji)podwyzszenie kwot comiesiecznych, aby odkladac z nich na
    chorobe i urlopy.

    ale czy mglbys mi rozbic na poszczegolne instytucje, ile gdzie bede
    odprowadzal?
    nie moge znalezc...
    po prostu moj szef musi to sobie wliczyc w koszty swojego dzialu, pensje
    chce mi pozostawic na aktualnym poziomie, to jest przejszciowa sytuacja...
    ale musze to wiedziec....