PracaGrupypl.praca.dyskusje › sąd pracy

  • 1. Data: 2008-04-17 21:32:32
    Temat: sąd pracy
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    osoba zostaje zwolniona ( 2 tyg wypow)
    wina w.g. osoby zwolnionej nie jst po stronie zwolnionej osoby

    jak to pismo napisac zeby w miare skuteczne bylo
    czy jakies dokumenty trzeba dolaczyc ?

  • 2. Data: 2008-04-17 21:33:19
    Temat: Re: sąd pracy
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > osoba zostaje zwolniona ( 2 tyg wypow)
    > wina w.g. osoby zwolnionej nie jst po stronie zwolnionej osoby
    >
    > jak to pismo napisac zeby w miare skuteczne bylo
    > czy jakies dokumenty trzeba dolaczyc ?

    jak wogole to pismo ma wygladac ?

  • 3. Data: 2008-04-17 22:27:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Thu, 17 Apr 2008 23:32:32 +0200, "rs" <r...@w...pl>
    zakodowal:

    >osoba zostaje zwolniona ( 2 tyg wypow)
    >wina w.g. osoby zwolnionej nie jst po stronie zwolnionej osoby

    Jakie jest uzasadnienie wypowiedzenia?
    Jaka to umowa?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2008-04-17 22:34:34
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    > Pieknego dnia Thu, 17 Apr 2008 23:32:32 +0200, "rs" <r...@w...pl>
    > zakodowal:

    > Jakie jest uzasadnienie wypowiedzenia?
    > Jaka to umowa?
    > --

    umowa 2 lata
    uzasadnienia sensownego : brak (po prostu Art.30 $1 pkt.2 KP)

  • 5. Data: 2008-04-18 04:46:01
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 18 Apr 2008 00:34:34 +0200, "rs" <r...@w...pl>
    zakodowal:

    >umowa 2 lata
    >uzasadnienia sensownego : brak (po prostu Art.30 $1 pkt.2 KP)

    To od czego chcesz się odwoływać?

    Umowę na czas określony pracodawca może rozwiązać bez uzasadnienia - z
    widzimisię. I nic na to nie poradzisz.

  • 6. Data: 2008-04-18 07:35:59
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 18 Apr 2008 06:46:01 +0200, Kaizen
    <x...@c...sz> zakodowal:

    >To od czego chcesz się odwoływać?
    >
    >Umowę na czas określony pracodawca może rozwiązać bez uzasadnienia - z
    >widzimisię. I nic na to nie poradzisz.

    Zapomniałem dodać, że może wypowiedzieć jak jest taki zapis w umowie
    (inaczej nie można jej wypowiedzieć)

  • 7. Data: 2008-04-18 10:21:43
    Od: "rs" <r...@w...pl>

> [...]
    > <x...@c...sz> zakodowal:

    > Zapomniałem dodać, że może wypowiedzieć jak jest taki zapis w umowie

    czy ma jakies znaczenie dla nastepnego pracodawcy czy byl oto zwolnienie
    przez firme czy pracownika?

  • 8. Data: 2008-04-18 11:27:20
    Od: "Maciej_NT" <m...@p...fm>

    Wg mnie to nie bylo zwolnienie tylko umowa sie skonczyla.....

  • 9. Data: 2008-04-18 12:13:58
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 18 Apr 2008 12:21:43 +0200, "rs" <r...@w...pl>
    zakodowal:

    >czy ma jakies znaczenie dla nastepnego pracodawcy czy byl oto zwolnienie
    >przez firme czy pracownika?

    Co najwyżej psychologiczne - interpretacja dowolna.