PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukamy wspolpracy z biurem doradztwa personalnego

  • 1. Data: 2008-04-15 19:10:33
    Temat: Szukamy wspolpracy z biurem doradztwa personalnego
    Od: m...@g...com

    Witamy,

    Nowy portal społecznościowy o tematyce pracy - www.mywpracy.pl,
    nawiąże długofalową współpracę z biurem doradztwa personalnego w
    zakresie dostarczania ofert pracy do portalu. Zapewniamy ciekawą
    platformę, reklamę i ewentualny statut partnera.

    Zainteresowane firmy prosimy o kontakt na adres:
    administracja[at]mywpracy.pl

  • 2. Data: 2008-04-16 07:03:02
    Od: Milado <k...@g...com>

    On 15 Kwi, 21:10, m...@g...com wrote:
> [...]
    > platformę, reklamę i ewentualny statut partnera.
    >
    > Zainteresowane firmy prosimy o kontakt na adres:

    Witam,
    jestem z firmy Milado Centrum Rozwoju Personalnego. Dopisałem się
    dzisiaj do Państwa portalu.
    Czy oprócz możliwości wyszukiwania ludzi będzie możliwość
    zamieszczania ogłoszeń? Jeśli tak, to prosiłbym o szczegóły.
    pozdrawiam
    Adrian Wrociński
    Milado Centrum Rozwoju Personalnego

  • 3. Data: 2008-04-16 08:17:29
    Od: m...@g...com

> [...]
    > Czy oprócz możliwości wyszukiwania ludzi będzie możliwość
    > zamieszczania ogłoszeń? Jeśli tak, to prosiłbym o szczegóły.

    Oczywiscie ze tak, myslimy to zrobic w nastepujacy sposob: zaklada Pan
    Panska firme w portalu,
    (zapewne Pan widzial, ze istnieje taka mozliwosc) nastepnie wchodzi
    Pan w podglad
    firmy i tam sa zakladki typu: prezentacja firmy, pracownicy, forum
    firmowe, OFERTY PRACY.

    Jesli Pan wejdzie do ofert pracy, tam mozna smialo je dodawac, odrazu
    zostana przypisane
    do Panskiej firmy [oraz bedzie mozna je przegladac w glownej zakladce
    OFERTY PRACY]. Jesli czegos
    Panu zabraknie w tym panelu to bardzo prosze o kontakt na adres:
    administracja [at] mywpracy.pl
    postaramy sie to dorobic.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 4. Data: 2008-04-16 09:50:30
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    m...@s...com pisze:

    [nieudolna próba promocji]

> [...]

    > OFERTY PRACY]. Jesli czegos
    > Panu zabraknie w tym panelu to bardzo prosze o kontakt na adres:

    Kochani, to jest zbyt grubymi nićmi szyte; tego się tak nie robi. (No i
    najważniejsza rzecz: ktoś powinien Wam powiedzieć, że nie opłaca się
    używać newsów do spamowania /'marketingu'/, za mały zasięg).
    Zatrudnijcie fachowca.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    I've only got twelve cards.

  • 5. Data: 2008-04-16 10:14:33
    Od: Milado <k...@g...com>

    On 16 Kwi, 10:17, m...@g...com wrote:

> [...]
    > OFERTY PRACY]. Jesli czegos
    > Panu zabraknie w tym panelu to bardzo prosze o kontakt na adres:

    Ok. Dzięki za info. Postaram się w wolnej chwili pochodzić po portalu.

  • 6. Data: 2008-04-16 11:06:33
    Od: m...@g...com

> [...]
    > najważniejsza rzecz: ktoś powinien Wam powiedzieć, że nie opłaca się
    > używać newsów do spamowania /'marketingu'/, za mały zasięg).

    a kto powiedzial, ze promujemy portal i spamujemy? po prostu szukamy
    firm,
    ktore ze chca z nami wspolpracowac. I masz racje, za maly zasieg.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-04-16 11:06:54
    Od: m...@g...com

    On 16 Kwi, 12:14, Milado <k...@g...com> wrote:

    > Ok. Dzięki za info. Postaram się w wolnej chwili pochodzić po portalu.

    okey

  • 8. Data: 2008-04-16 11:45:33
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > a kto powiedzial, ze promujemy portal i spamujemy?

    a, k.., nie ?

    e.

  • 9. Data: 2008-04-16 11:58:06
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    m...@g...com wrote:

    > a kto powiedzial, ze promujemy portal i spamujemy?

    Ja mowie, ze spamujecie. Czy jak sie zbierze 100 takich jak, to bedzie
    opinia, czy fakt?

    pozdrawiam
    Pozor