PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy... › Re: rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy...
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy...
    Date: Thu, 13 Oct 2005 18:36:33 +0200

    Jarek Skórski wrote:

    > No właśnie - IHMO....

    Nie no. Zostać w domu to napewno sobie możesz, bo raczej
    pracodawca samobójcą nie będzie i nie poleci do sądu się
    chwalić, że na czarno zatrudnia... Umowy nie masz, więc
    pracownikiem formalnie nie jesteś.

    > A co z moim podpisem na kwitach firmowych ?
    > Co z delegacjami które podpisywałem ??

    Zbieraj, kopiuj, załóż na nie osobną teczkę. Jak najwięcej
    dowodów na to że pracujesz miej, bo...

    > Ogólnie wolałbym żeby moje odejście było dla pracodawcy
    > jakąś nauczką....
    > I chciałbym po tych kilku miesiącach otrzymać świadectwo
    > pracy....

    ...no właśnie: jeśli chcesz mieć świadectwo pracy, musisz
    przelecieć się do PIPu i pewnie do sądu pracy, i udowodnić
    że pracowałeś. Wtedy umowa o pracę formalnie zaistnieje,
    a Ty możesz ją wypowiedzieć ;)

    Kira